tirsdag 30. juni 2009

Fretex kjøp

I dag vil jeg vise dere noen tallerkener jeg fant på Fretex her om dagen. Hver gang jeg er på bruktbutikk kikker jeg på tallerkener og kopper, men jeg har aldri funnet noe som har falt i smak. Jeg har jo hatt lyst til å kjøpe masse forskjellige tallerkener, og det kommer jeg sikkert også til å gjøre.
Men denne gangen ble det disse sommerlige tallerkenene med gullkant, grønnturkis ring og blomstermønster. Jeg er absolutt ikke i den romantiske stilen eller noe sånt, men disse her kunne jeg ikke motstå. Og jeg fant likegodt 12 stk. av samme slag. Og til Fretex å være så var de ikke så veldig dyre. Fretex har jo tatt helt av på pris på mange ting, og har veldig høye priser på mye av det de selger.
Neste innlegg fra meg kommer nok på fredag. I morgen drar meg og eldste frøkenen på fyrovernatting i en by lenger østover, Lillesand. Fyret heter Saltholmen og min bestevenninne er fyr-vertinne der denne uken, og da må sjansen benyttes i dette flotte været. Jeg kan vise dere flere bilder når jeg er tilbake. So long.....Klem Minmill. (bildet under er Saltholmen fra et tidligere opphold)

16 kommentarer:

  1. Flotte og sjarmerende tallerkner :)

    Kos deg på fyret!

    SvarSlett
  2. Å slike tallerkenar hadde min farmor og farfar-gode minner! So fint det såg ut på fyret ditt-ymskjer at de må ha fine dagar der :) Vi skal også innom iallefall eitt fyr i sommar-det blir teltovernatting på Ona fyr på oss litt seinare i sommar-når huset er nokolunde ferdig malt og fiksa:) Det er slik ein herlig fred over slike gamle fyr-øyer. Mvh IngridMarie

    SvarSlett
  3. Så skjønne tallerkener du har fått deg :-)
    Å du jeg er helt enig med deg ang Fretex å priser! Var innom en tur i dag jeg, å der skulle dem jammen i meg ha mer betalt for en H&M kjole, enn hva H&M skal ha selv, å det er drøyt.

    SvarSlett
  4. NYYYYYYYDELIGE tallerkner, blir du lei dem så send dem til meg!!!:)

    Nyt dagene kjære deg,
    go'klemmer

    SvarSlett
  5. Så søte de tallerkene var!Det er så gøyt å finne slike fine ting på Fretex:)

    God tur til fyret!

    SvarSlett
  6. Nydelige tallerkener, et funn! Kos deg på mini ferien!

    SvarSlett
  7. Så fine tallerkner. Heldig du var som kom over disse:)
    Fyr- ferie hørtes spennede ut- God tur!

    SvarSlett
  8. Oh, tenk å finne 12 like tallerkner på Fretex, da snakker vi kupp=) Jeg er ei heller en romatiker, men tallerkene var fine!

    SvarSlett
  9. så gøy med fyrovernatting.
    jeg har alltid vært fasinert av fyr.
    da må du ta noen bilder..fyr gjør seg bra på bilder!

    skjønne tallerker. akkurat passe romantiske.

    SvarSlett
  10. Dette var sannelig et godkjøp ja!
    Råfine tallerkener du har kjøpt!
    Så herlig det høres ut å overnatte i et fyr.
    Og på toppen av det hele blir det forhåpentilgvis knallvær.
    Kandet bli bedre?
    Må si jeg nyter sommerdagene, alt er så mye enklere og humøret er på topp!
    Men huset blir litt forsømt på slike dager.
    Får ta en rassia før en reiser på ferie, huset må være rent og pent når en kommer hjem.

    Kos deg!
    Nattaklem fra meg.

    SvarSlett
  11. Hei Minmill :)Nå har jeg kommet helt i bakevja når det gjelder å kommnetere her. Det frister så lite med pc-tid i sommervarmen og på kvelden deler vi pc fordi det er noe galt med nettet på de to andre som står rundt i huset.
    Blir ikke gjort så mye med det ennå heller..Merker at jeg ikke har så mye på hjertet når det gjelder bloggingen for tiden.
    Det var noen skikkelig søte tallerkener du fant på Fretex. Og jeg er helt enig i at de begynner å bli dyre. Her på stedet har det ennå ikke tatt helt av men Osloavdelingene er håpløse.
    Sommerdager på svaberg med venninne høres deilig ut. Nå er det virkelig så varmt at man bare lengter etter å dyppe kroppen i noe kjølig. Skal ta kvelden nå men måtte bare innom som snarest før jeg slår av maskinen her.
    Kos dere videre med herlige sommerdager! Sene klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  12. Jättesöta tallrikar!! Vissa lågprisbutiker, där kan man verkligen hitta fina fynd,
    Ha det så gott på din lillsemester
    kram Malin

    SvarSlett
  13. kjempeflotte tallerkner...heldig med det kjøpet ;)
    Enig med fretex og priser ja...huff og huff, får nesten litt sjokk av og til når jeg ser prislappen...pokker at vi er så mange som er på denne brukt/retro-bølgen..hehe!
    Kos deg masse på deilig fyr ;-D

    SvarSlett
  14. Mycket vackra och somriga tallrikar!

    SvarSlett
  15. Så masse lekkert. Go sommer til deg.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!