fredag 26. juni 2009

Endelig ferdig med denne

Jeg har aldri tapetsert i hele mitt liv. Men i kveld har jeg gjort det. Jeg tapetserte dette lille veggbordet jeg fant på søplen. Jeg har blogget det tidligere og vist hvordan det så ut før. Jeg ble fornøyd med resultatet med det hvite og den retro tapeten inni. Det er min eldste datter som skal ha det på rommet sitt, men først måtte jeg låne det til blogge-bilder.
Det tok jammen med en del måneder før det ble ferdig. Men i kveld ble jeg så lei av å ha så mange uferdige prosjekter stående og jeg tenkte, ta deg sammen. Som tenkt så gjort, og voila!!! Nå kan jeg brette opp ermene og begynne på neste ting.
PS! De lilla støvlene ble med på bildet kun for å sprite opp bildet litt. :))Slik så det ut før. Egentlig var det kult med den rosemalingen, men jeg klarte ikke å slå meg til ro med den oransje bakgrunnsfargen. Det passer liksom ikke helt inn hos oss.
Her er neste ting som skal ned på min datters rom. Et speil som før var baby-lyse-rosa, blir nå en lillafarge som hun har plukket ut selv. Hun vil så gjerne ha lilla og turkise ting på rommet sitt, og nå jobber jeg med saken. Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe nytt, men bare pøse på med brukte ting. Jeg er egentlig på jakt etter et brukt skrivebord, gjerne i 70 talls stil. Så når jeg finner det rette, slår jeg til.
Det skal bli deilig med en helg nå, og planen er å bare ta det med ro og nyte sommeren. Ha en fin fredagskveld dere bloggere som stikker innom hit. Og jeg ønsker dere en god helg. Klem Minmill...:)))

16 kommentarer:

  1. du det ble jammen fint. og for en en forvandling! flink du er!

    SvarSlett
  2. Hei Minmill
    Åj, hvor fint veggbordet ble! Det passet jo ypperlig inn i stilen deres nå, og jeg tipper at den heldige eier av bordet er superfornøyd! Det er så moro å se gamle, litt utgåtte ting få ny drakt og stå der å skinne!!!
    Enig;pøs på med gamle ting på jenterommene!!! Da blir de personlige og unike.
    Så herlige Ilse Jacobsen-støvlene var i lilla! Jeg har makne i sort, men i lilla var de utrolig stilige. Klart de måtte sprite opp bildet!
    Her har vi hatt en dag på stranden og grilling i hagen etterpå.
    far i huset har hatt fri nå etter Sankt Hans. Det var meningen at vi skulle reise til Gøteborg i dag, men denne gang ble det kluss med å være impuls-farer. Alle hotell var fullbooket antageligvis på grunn av en stor heavy-konsert og en annen messe om helse og sex.
    Vi får det til en anne gang i løpet av sommeren.
    Håper det blir drømmeværet du ønsker deg i helgen, Minmill og at du får koset deg masse under solen strak ut i horrisontalen!
    Viser den flotte lille plansjen i morgen. Er det greit jeg "stjeler" et bilde av deg med den på også og linker til deg tro?
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott bordet ble!!! Kjempe-fint!

    Ha en fortsatt strålende helg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  4. Jättefint med retrotapeten där!! Ha en fin helg
    kram M

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Imponerende, du er jammen flink. Misunnelig;)

    SvarSlett
  6. Heisann Minmill,

    er helt begeistret av veggbordet og tapeseringen! Alt ble kjempeflott. Koselig med gummestøvler også :)
    I dag var det pakkemarathon hos oss. Vi reiser snart sørover, men vi skal jobbe til siste minutten før avgangen. I kveld er jeg invitert hos kollega min som har giftet seg for noen uker.
    Ha en deilig søndag! Klem fra Pillepalle

    SvarSlett
  7. Men käre nån vad himla fint det blev...kom till mig lilla väggbord, hihi!!! Blir så imponerad vilken skaparkraft du har, och jag älskade verkligen väggbordet!!! Är det en gammal retrotapet du nyköpt eller..den var ju så underbar!!!
    Spegeln blir kanon också!! Ska måla ett gammalt skrivbord till dottern i lila jag, samma lila som det lilla bordet i vårat vardagsrum..tror det blir superbra...får bara se när tiden finns...
    Supervärme och åska och härligt här, stortrivs med andra ord!!
    Underbar sommarkväll till dig jag önskar..

    Kramhögar Lycke

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig!! Det var jo nesten ikke gjenkjennelig. Så artig. Jeg må si at det er godt å høre at det er flere som har prosjekter i kø - jeg tenker som deg innimellom, nei, nå må du skjerpe deg og få gjort noe! Noen ganger blir det bare med tanken, andre ganger får jeg gjort noe. Men tenker at det er viktig å ha lyst og energi også, litt av poenget med det. :) Turkis og lilla er en flott kombinasjon. Blir spennende å se fortsettelsen.

    SvarSlett
  9. Utrolig lekkert og kreativt med den tapeten, virkelig en god idè. Det er så morsomt når gamle, ubrukelig ting kan få nytt liv. Også lilla gummistøvler da, det har jeg ikke sett før, selv har jeg dem i rødt og de er veldig gode.
    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  10. Så utrolig lekkert du har gjort det!

    SvarSlett
  11. Hei!
    Det ble veldig pent, og gav et mye mer rolig uttrykk. Jeg lurer litt på hvorfor du valgte å ta bort den rosemalingen som var der fra før av?

    SvarSlett
  12. Den var förstås väldigt fin från början, säger jag som gillar allmoge och kurbits, men vilken förvandling! Mycket mycket fint! Vad duktig du är!

    SvarSlett
  13. Oh, så fint bordet blev. Vilken skillnad! Verkligen superläcker tapet du funnit!

    SvarSlett
  14. Så flink du er med farger.

    Ingunn :)

    SvarSlett
  15. Fantastisk veggbord. Jeg ble inspirert!!! Skal male en komode i kveld, men den skal jammen meg få litt tapet også. Glimrende ide!!! Takk. Mia

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!