fredag 12. juni 2009

Endelig fredag

Dette er andre innlegget mitt i dag, og det er nesten sensasjon til å være meg. Det er ikke så ofte jeg lager to innlegg på en dag. Men det er jo ufattelig hvor mye energi man får av å ha bursdag, og jeg vet ikke om det har noe å si med sukkerinnholdet i kroppen min. Med kake til lunsj, sjokolade til middag og litt godiser etter pizzabollene nå i kveld, så er det ikke så rart at jeg sprudler over av energi.
Jeg har stått i timesvis på kjøkkenet i dag, helt siden i ettermiddag, og laget pizzaboller. Noen av disse er fortært nå i kveld og resten skal legges i fryseren for så å tas fram på søndag når vi skal ha familie feiring.
I kveld har vi hatt kosekveld med døtrene våre, og vi har hatt "Mamma Mia"-DVD kveld med pizzaboller. Ungene har vært helt i ekstase, de bare elsker den filmen.
Det var deilig å sette seg ned å nyte Mamma Mia filmen, for nå var det lenge siden sist jeg så den. Jeg kjenner jeg blir helt revet med av filmen og musikken, og har sporenteks lyst til å selge huset, si opp jobben, og reise til en øy i Hellas.
Men virkeligheten er jo litt annerledes. Så jeg må nok fortsette som før, og la drømmer være drømmer. Uansett, så har jeg et fint liv, og koser meg slik jeg har det nå.
Alle bloggere som er innom ønskes en videre fin fredagskveld og en god helg.

9 kommentarer:

  1. Hello goa minmill!!!

    Härligt inlägg här, och skönt med så mycket energi!!!
    Älskar också mamma-mia-filmen, har nog sett de några ggr - hade med videon "slipping through..." i ett inlägg för ett tag sedan, blir alldeles sprängfylld av känslor av denna film!
    Hoppas du begrep något av mailet med choklad-tårtan...det kom väl fram!!!???
    Här är lugnt och trött tv-tittande ikväll...

    Kramis Lycke

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen!! Håper du har fått masse fint og kost deg skikkelig! (Det høres iallfall sånn ut:-)
    Deilige pizzaboller du har laget også, og de falller nok i smak hos gjestene også.
    På bordet hos oss står det også et par glass med rødt, så jeg får bare heve det ene og igjen ønske til lykke!!:-) Klem B:-)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hej, hej!

    Tack så mycket för din fina kommentar på bloggen min :-)

    Fyller du år idag? Då får jag grattulera så mycket :-)

    Hoppas att du haft en fin födelsedag, det låter verkligen så på inlägget ditt, goda pizzabullar, jätte bra film och så gosiga döttrar, kan det bli bättre?!

    Ha en trevlig helg!

    Kram Jenny

    SvarSlett
  5. Huff! Burde heller gått og lagt meg enn å sitte her og nesten sovne sittende men jeg slår av maskinen etter dette, tror jeg..
    Så lekre pizzaboller du har laget!
    Vi tok en spansk en og bestilte fra Peppes..Pappa er på fest på jobben så det var kun vi jentene som koste oss hjemme!
    Håper du får en koselig feiring med familien på søndag også da!
    Nå måå jeg finne dyna her..Nattaklem fra Kardemomme :)

    SvarSlett
  6. Mmmm, de så gode ut.

    HIPP HURRA FOR DEG! : )

    SvarSlett
  7. Grattis med dagen :)
    De pizzabollene ser bare helt utrolig gode ut, kjenner at jeg ble sulten nå ja ...namnam :)

    SvarSlett
  8. Det så godt ut med pizzabolelr du...mmmm....Egenetlig veldig greit å lage opp å ha i frysa!!

    Gratulerer så mye med dagen på etterskudd:)

    SvarSlett
  9. Åh..de så gode ut!!
    Ble helt sulten.. :o)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!