lørdag 13. juni 2009

Lørdagsbaking


Her startet lørdagsmorgenen med enda mer baking. Jeg fant ut at gårsdagen produksjon av pizzaboller var for liten, og det verste er å gå tom for mat. Så jeg vil mye heller ha litt for mye mat enn for lite mat.
Jeg startet tidlig på morgenen slik at jeg kan være ute resten av dagen.
Jeg har studert kokebøker i dag for å se om jeg kunne finne noe nytt å bake av søte ting. Jeg synes de to bøkene var så lekre i fargene, så de måtte bli med på dette bildet.
Denne deigen ble det futt i. Den hevet godt..........og ble kjempegod å jobbe med.
I dag skinner sola i Kristiansand, og det er godt og varmt ute. Så min plan er å gå ut i hagen å stelle litt der. Og kanskje få meg en liten time i solsengen :))
En fin lørdag ønskes dere alle.

5 kommentarer:

  1. Det er bra det er noen som er effektive på morgenkvisten,for det var i allefall ikke jeg i dag,her var det stille til 10, t.o.m ungene sov...

    Det hadde vært deilig og stått opp til pizzaboller da :o)

    Ha en superduper helg!!!

    SvarSlett
  2. Ojojojojojoj!!!
    Jag har ju haft så massa att göra idag, att jag helt glömde bort kolla mailen!!! Sorry goa du!!! Nu har jag skickat ingredienserna också i allafall!!! Var ju inte alls meningen att missa dem...var bara så mycket att skriva och de stod på sidan om, hihi....
    Hoppas det går bra ändå och att du får tårtan gjord...den blir säkert fantastiskt mumschiig...

    Har varit på ett årligt evenemang, som alltid är vid denna tid i vår lilla "by"...en massa loppisbord och musik och fika i centrala byn, och så fölk här sedan och mm mm ...voj voj...

    Nu ska jag lägga ut lite bilder på detta tror jag...o sen sällskapa lite med stackars mannen som ligger ensam i soffan, hihi...!

    Härlig lördagkväll till dig goa du...

    Kramhögar Lycke

    SvarSlett
  3. Jeg ble så fasinert av at kopphåndkleet og koppen stod så godt til hverandre ;-)
    Mmmmmmm... Kjenner formelig duften av pizzaminiatyrene helt hit.
    Sukk... Sulten gnager, på tide å ta fatt på middagen.
    Håper du har hatt en vellykket helg! Maten du laget ser uhyre fristende ut :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Mmmm, namm-namm! Kan du komme hit en tur og fylle opp fryseren min???

    SvarSlett
  5. Er det en flik av kjøkken gardinene vi ser bakom bakebollen??
    Det stoffet så veldig fint ut, kan jeg spørre hvor det er kjøpt!?

    Ha en fin uke!! :o)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!