søndag 7. juni 2009

Flere vaser til samlingen


Nå når det er fint vær må jeg innrømme at jeg er treg med blogging og bloggbesøk. Når det går an å være ute, så er jeg ute nesten hele dagen. I dag har jeg puslet rundt og stelt i hagen. Jeg var på gartneri i går og kjøpte blomster til å ha i potter og det ble endel potter kan man si. Men det er jo så koselig med de fargeklattene rundt forbi i hagen.

Jeg er så glad i fargerike glassvaser for tiden. Jeg skrev jo om noen jeg hadde kjøpt på Kremmerhuset i Oslo for et par innlegg siden. Dagen etterpå var jeg på gjenbruksbutikken og fikk tak i tre herligheter til for en rimelig penge:
Denne beige vasen med de fine formene.
Denne grønne som også har fin fasong.
Og til slutt denne i en frisk oransje farge.
Til sammen blir alle vasene rene sommeridyllen med litt blomster oppi. :))) Til og med min man synes disse var en god ide, og da er jeg iallefall fornøyd. Ha en fin uke dere som er innom her hos meg.

20 kommentarer:

  1. Vilken godissamling, jätte läckert, som en godispåse helt enkelt!

    SvarSlett
  2. Så utolig mange fine vaser!;) Fine formar og farver! Nesten så jeg blir litt sjalu!:p

    SvarSlett
  3. Nydelig vase-samling!!! Fint med forskjellige farger og former! Og med enkle blomster oppi! Perfekt, Minmill!
    Kos deg i hagen!

    SvarSlett
  4. Så lekre de var! Jeg har også en vase-samling, men den er ikke like fargerik (ennå :-)

    SvarSlett
  5. Vet du ...dette ble bare knallfint også!!!
    Blir innspirert nå ;O)
    Har lyst på fargerike vaser i vinduskarmen!

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. for en herlig samling.
    både i former og farger!

    SvarSlett
  7. NYDELIG! Rett og slett!
    Så etter vaser på loppemarked på lørdag, men fant ingen jeg likte..;(

    Deilig med sommer og blomster..vi får nyte det så lenge det varer:)

    SvarSlett
  8. Så superflott og fargerikt! Til å bli glad av.

    SvarSlett
  9. Wow, utrolig fine!!!Har skikkelig sansen for slike glassvaser jeg også. Så heldig du er, som har noen, jeg har ingen :( hehe

    - BlandetLoft

    SvarSlett
  10. Det ble kjempefint! Nesten så jeg og får lyst å samle på vaser..men får vel begrense meg.. hihi

    SvarSlett
  11. Herlige vaser!
    Jeg elsker sånne vasesamlinger!

    SvarSlett
  12. Vilka underbara färger och former och mycket smakfullt gjord sammansättning:)

    SvarSlett
  13. Wao, så utruleg mange fine vasar! Kjempetøff fargesamansetjing og fasongar :) Heldige du!

    SvarSlett
  14. Dette var en fin forsamling du! Jeg samlet på vaser i grønt for noen år siden. Men ble litt lei av alt det grønne. Så nå ligger de i en eske og støver ned.
    Herlige bilder minmill:)

    Maya

    SvarSlett
  15. Vilket underbart arrangemang med blommor och vaser :) så vackert och mysigt! Verkligen sommrigt! Tack för all fin inspiration :D Älskar du du blandar vaserna.

    SvarSlett
  16. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå!!!!!!!!!
    Såååå fint!! Jag blir alldeles till mig jag!!! Önskar så vi hade Kremmerhuset här, men det har vi ju inte...har inte du någon flickr-sida, som jag kan gå in på och spara denna bild som favorit!!! Min sida är följande om du vill kika in:
    http://www.flickr.com/photos/lyckeliv/

    Kanonhärlig vassamling helt enkelt, blev toksugen på loppis nu, så jag tror jag måste kila...

    Kramhögar Lycke

    SvarSlett
  17. Fina vaser till fina blommor!

    SvarSlett
  18. Disse var jo bare nydelig...skikkelig koselig og fargerik samling du har fått deg der ja ;-)
    og du, du MÅ ta frem symaskinen din...du kommer ikke til å angre, hehe...

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!