onsdag 24. juni 2009

Sånn hytte vil jeg også ha

Jeg er av og til innom å titter på magasiner på nettet, og i mangel av eget materiale å blogge, så ville jeg vise disse skjønne bildene av en liten dansk sommerhus idyll. (Kameraet mitt ligger i bilen som min mann bruker i kveld) Et sånt herlig sted kunne jeg også tenkt meg, selv om det ikke er særlig realistisk. Bildet på veggen i det øverste bildet er laget av Gitte Brandt og giraffen og fargene hennes er helt herlige. Det passet utrolig godt inn i denne hvite sfæren. Bare se og nyt denne sommerdrømmen.....
Jeg liker denne kjøkken vasken med den blå armaturen.
Selv om vi ikke har sommerhus, gleder meg sånn til ferien. Nå har jeg "bare" to og en halv uke igjen til jeg skal sove lenge hver morgen, ha lange frokoster, dra på spontane turer, rett og slett bare suse som en fjær i vinden. I år skal vi ikke dra på noen planlagt ferie siden vi skal spare til et spennende prosjekt her hjemme. Jeg kommer sikkert til å fortelle mer om det, når det blir mer konkret.

7 kommentarer:

  1. å herlighet så fint det sommerhuset var! deilig å ha ferie hjemme og. det er egentlig litt sånn luksus :)

    SvarSlett
  2. ja,så denne repotasjen og tenkte akkurat det samme som deg... en sånn hytte vil jeg og ha!

    SvarSlett
  3. Åh så underbart!! Så vill jag också ha det!! Älskar allt!
    Ha en toppenfin dag
    kram Malin

    SvarSlett
  4. Nydelig-fin hytte! Den vil jeg også ha!!
    Ha en fin dag! Klem XX

    SvarSlett
  5. Føyer meg inn i rekken her, med ønske om et koselig sommerhus. Jeg har et håp om å eie et engang, og i mellomtiden dagdrømmer jeg om hvordan det skal innredes osv:)

    Kos deg i sola!
    Klem A.

    PS: gleder meg til å høre om prosjektet.

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder, tenk å ha det slik da... sommerdrøm! :)

    SvarSlett
  7. Vola-armatur i turkis! (Og litt morsomt at den er montert feil - den skal monteres med tappeventilen rett frem - men det er mange som gjør samme feil)Typisk dansk. :)

    Jeg koser meg med bloggen din selvom jeg ikke alltid legger igjen kommentar i hvert innlegg.

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!