søndag 28. juni 2009

En jentedag på svaberget


Et lite sommerinnlegg fra meg midt i mellom slagene. I går fikk jeg "fri" fra mann, hus og barn. Høres jo ut som jeg er fange, men jeg tror de fleste av dere forstår hva jeg mener. Meg og en god venninne fikk en hel dag alene på et svaberg i skjærgården. Vi dro selvfølgelig til et sted hvor ingen barnefamiler var, og lå og kjaste og koste oss hele dagen. Før vi ante ordet av det hadde vi vært sammen i seks timer. Dette er dager som hører til sjeldenhetene fordi vi er så låst opp til aktiviteter hjemme, så jeg tror vi nøt hvert sekund begge to. Her er det bilder av mine rekvisitter før vi drar avgårde. Skikkelig fargebomber på tur.
He he, et lite knippe blader som vi kunne ligge og bla i. Det var spesielt Boligliv sine reportasjer om barnerom ala retrovilla som fenget. Vi holder begge to med oppussingsprosjekter av barnerom, og boligliv har i det siste hatt mye fint å vise.
Det blir lite eller ingen kommentering fra meg nå. Jeg får bare hevet meg ned foran pc'en og laget innlegg i bloggen før jeg må videre. Og tross alt så er det jo best at jeg holder liv i denne bloggen med nye innlegg. Nå må jeg løpe avgårde. I dag går ferden til svigermors hus ved stranden.

9 kommentarer:

  1. Hei i finværet!
    Stikker bare en liiiiten tur innom deg, og fant ut jeg måtte "si" litt, hihi. Det hørtes ut som en deilig tur du. Tenk å ligge sånn med en god venninne og slange seg i flere timer! Det er faktisk ikke ofte en får gjort det selv om en ikke har barn. Man har så mye på hver sin kant. Deilig når man får det til:)
    Og så fin den benken/hylla ble. Den har jeg venta på, hihi. Men det var den verdt. Fin tapet du valgte ut, var rålekker! Det er så morsomt å se bilder som viser litt fra heimen din. Synes du/dere har det så fint! Kan godt få se mer, hihi;D Liker den mørke pulten din også. Bryter opp litt og det er så fint synes jeg.
    Nå er det lenge siden jeg har vært i bloggland, så her bare ramler det ut! Likte alle teppene dine og. Kjenner jeg er litt misunnelig. Litt av ei samling du har! Si fra når verandan er klar da så kommer jeg!:D Åsså har du noen vakre jenter da...synes de var flinke forran kamera jeg:)

    Nå skal vi gjøre oss klar til båttur her. Synes det er så varmt ute så jeg er spent på hvordan det blir på havet. Sjøen reflekterer jo en del sol...frem med solkremen ihvertfall:)

    Sommerklem fra Maya!

    SvarSlett
  2. Boligliv är mitt absoluta favvomagasin!! Tyvärr så är den så himla dyr att prenumera på i Sverige, så jag kan inte köpa den längre. Så mysigt att vara ute och samla inspiration
    kram Malin

    SvarSlett
  3. Hørtes om som en fantastisk dag ;o)
    En hel dag uten å ta ansvar for noen andre enn seg selv har nok alle godt av innimellom ;o)

    SvarSlett
  4. Håper du hadde en super dag på vannet. Har vært "på et lite besøk", og det hvite bordet ditt, ble jo helt fantastiskt !! Fikk lyst på en picknick når jeg så utsyret til strandturen ;) Blir glad av slike farger.

    SvarSlett
  5. Hørtes deilig ut, bildene vitnet om en fargerik og herlig dag for Minmill :)

    Ønsker deg en fin ny uke,
    mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Hei Minmill!
    Ja, dere skapte nok farveglede på det svaberget! Så mange glade strand-rekvisitter du har!
    Luksus med litt alene-tid i blant! Skjønner godt hva du mener, jeg.
    Her har vi også lekt strandløver hele helgen. Har fått badet alle mann , fisket krabber, lest bøker i solstolen og grillet hjemme i hagen etter lang strand-dag. Herlige, late sommerdager med andre ord!
    Det kommer en liten overraskelse i posten til deg en dag, hi,hi!
    Ha en god natt, Minmill! Nå tar Kaspara en salto opp i ektesenga!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Herlige sommerfarger du tok med deg på svaberget! Hørtes helt himmelsk ut å bare ligge sånn og nyte livet...;-D
    Kjempefine oppussingsprosjekter du har gjort ferdige og..stilig tapet og det bordet vil jo passe supert med lilla speil!
    Nyt late dager med nydelig sommervær!! klem

    SvarSlett
  8. Härligt med all din inspiration, jag har genast snott iden om plädar till terassen!

    SvarSlett
  9. Så vakker blogg.
    Hvor har du kjøpt det flotte håndkle? Jeg elsker de samme magasinene og fargene. Hyggelig å se at det er flere som har samme interesse. God sommer.

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!