søndag 21. juni 2009

Tja, hva nå?

Hmmmm. I dag hadde jeg ikke noe særlig å blogge om. Noen ganger er det litt vanskelig å finne på noe, og ettersom bloggegløden har avtatt noe i det siste, så måtte jeg lete litt i bildemappen etter bilder jeg ikke har vist før. Så fant jeg jo dette bildet av monsterskrivebordet jeg hadde et innlegg om for en god stund siden. Av en eller annen grunn synes jeg det blir finere og finere, og jeg har vent meg til størrelsen på det. Jeg fikk til og med tak i en stor lampe som jeg ikke synes så så verst ut. Den kostet meg ikke så mye, så den blir stående der helt til jeg kjøper meg en Jielde, som står øverst på ønskelisten.
.
Tror ikke neste innlegg fra meg kommer før til onsdag igjen fordi jeg har litt travle dager både på mandag og tirsdag. Og tirsdag ettermiddag/kveld skal jo St. Hans feires på bølgene blå og i skjærgårdens svøpe. Ha en fin kommende uke dere som er innom og avlegger meg et besøk. Klem Minmill

20 kommentarer:

  1. Hej hopp igen!!! Var visst hos dig samtidigt som du var hos mig, hihi!!! St Hans har jag inte alls hört om...men jag kan ju ta och fira honom på tisdag jag med, hihi, så får man en anledning till kalas!!! Ett glas vitt vin i min medelhavsoas kanske, hehe...!
    Här i Sverige firade vi midsommarafton i fredags! Hos oss var det dock lugnt då dotra hade vattkoppor! hon var pigg, men smittas ju, så vi var själva och det var rätt skönt faktiskt...
    En lite knasig fråga, men vilket stjärntecken är du???
    Tror inte särskilt på sånt, men är lite kul att kolla om man tycker sig känna igen sig i någon, fniss!
    Jag är fisk, Född i slutet av februari, i allafall...
    Skrivbordet var förresten jättefint i det där rummet tycker jag...
    Ha en go kväll och vi höres kära du!

    Kramis Lycke

    SvarSlett
  2. Hei hei. Syns skrivepulten din er fin jeg. Den er gammel og liker at ikke alt gammelt blir malt hvitt:) Leste innlegget om syklisten, gulvet og dataproblemer før deadline... håper det ordner seg. Dette fortjener dere ikke! Kos fra meg.

    SvarSlett
  3. Det skrivebordet likte jeg, og lampen passet jo riktig så bra.

    Og for noen flotte bilder av jentene. Flink du er. :)

    SvarSlett
  4. kult monsterbord og lampe.
    fin uke til deg.

    SvarSlett
  5. Heia!
    Rart det der, men av og til (eller ofte) har man bare ingenting å blogge om... Håper ting går greit med bilen og at de andre frustrasjonene ordnet seg:-)
    Vi har forresten en avtale ang bruktbutikkene, hi hi;-)
    Det var på den jeg nevnte sist at jeg fant skapet i det siste innlegget mitt, lot det forresten stå igjen en oransje vase som nok hadde passet inn i samlingen din, sånn bare i tilfelle du stikker innom;-) Ha en fin uke, nå kommer SOMMEREN!! Klem B:-)

    SvarSlett
  6. Synes du hadde en koselig skrivebordskrok:) Takk for trøstehilsen hos meg ang. dukkestuen...
    Ha en fin st.hans uke...

    SvarSlett
  7. Heihei! Så kult skrivebord, det var skikkelig massivt og tøft. Stilig lampe du har funnet og :) Kjenner til det at bloggingen kan gå litt i bølgedaler... SÅnn er det her og. Men i det siste har det skjedd så mye her, så da blir man jo litt inspirert :)

    Takk for tips ang liftgardin! Tror jeg skjønte hva du mente :) Jeg har ikke symaskin, så må nok be mamma om litt hjelp hvis jeg skal sy, men hun pleier å være svært så hjelpsom når det gjelder sånt ;)

    Ønsker deg en fin start på uka :)
    Klem fra Verandasola

    SvarSlett
  8. Hello igen!!! Just det ja! Vad knasig jag är, hihi, visste ju när du fyllde år, kopplade bara inte ihop tårtbakandet och födslodagen din i skallen min, hahahha, var väl för upptagen med att skriva ner receptet, hihihi!!!! Tvillingar är goa ja! Här är barnen hemma idag och mannen på jobet och nu är det kuddkrig i den äktenskapliga sängen...suck...grrr...var ju tänkt att vårt rätt nyfixade sovrum skulle bli heligt och blott för oss,...... tjohejsan va!!!
    Inte blev det så inte, men så är ju största väggtv:n där också, haha, vad trodde jag...fniss...
    Solig dag till dig gois!!!

    Kramis Lycke

    SvarSlett
  9. Skrivebordet ditt er virkelig fint. Liker den så godt.

    Godt at frustrasjonen har roet seg. Noen ganger trenger man en utblåsing. Jeg har det rett som det er.

    Ellers, tapeten på kjøkkenet ble skikkelig eye candy. Får fortsatt litt sjokk vær gang jeg kommer inn i rommet, men jeg fryder meg. Tapeten gjorde hele rommet, selv om det bare er en liten del av totalen, så er den så massiv og dominerende at .. JA! ;-) ... nå har jeg bare lyst til å tapetsere videre og vurderer fire muligheter til ;-)

    SvarSlett
  10. Hei min herlige du!
    Takk for koselig kommentar hos meg=)
    Jeg har visst detti litt ut av modus jeg gitt...Har knipset masse bilder, men liksom ikke vært inne på pc en siden torsdag...ikke hatt lyst heller...hm...Men det er noen jeg savner når jeg ikke er innom , og det er deg...så vet du det.
    Har kjøpt noen vaser etter inspirasjon fra deg..hihi...
    Herlig lampe du shoppet deg...virkelig fin. Også likte jeg så godt lampen på skrivebordet også jeg...wow...Men du..jeg vet jeg vet...Disse Jiilde (eller noe slikt) er jo bare helt fantastiske...Jeg så noen i ett blad som hadde rosa...å guri..den var fin den...Men tror de koster nærmere 8000 kr...ups!! ikke for meg det da.
    Helt nydelige jenter du har Minmill...wow...hvordan ser mora ut da, når ungene er så vakre..hihi...SIkkert like flott!!Jepp...like flott som den flotte bloggen...
    Oki, du..jeg driver å "styler" uterommet" for litt bildeknipsing..hihi....litt smågal...løper rundt i huset for å se om det er noe jeg kan sette ut...men kun for anledningen...eller nå er det jo spådd så fint vær at nå kan kanskje noe stå ute litt...ja ja ..jeg får se...
    Ha en riktig fin uke, så gleder jeg meg til innlegg når deg kommer...
    Oki, stor solklem fra meg=)

    SvarSlett
  11. hihi...teflon da du...
    Ikke du da...
    Inne litt igjen jeg nå-..ikke moro å sole seg når man ikke kan bade litt også...kanskje jeg skal blåse opp sjørøverskipet til lille pastill og plaske litt oppi der..hihi...nei å nei...så barnslig...(men sikkert godt)

    Tuddelu hu hu!!

    SvarSlett
  12. Hei Minmill!
    Så fint bilde!! Synes det var et veldig flott skrivebord jeg. Og nydelige farger på tingene rundt:) Jeg ønsker meg oversiktsbilder fra huset ditt jeg;) Mulig du har lagt det ut før, men det har gått meg hus forbi.. Det ser jo såå fint ut hos deg!:) Imorgen blir det St.Hans feiring hos oss også, med båtkortesje utover fjorden, som ender på Svenner fyr hvor vi er en stor vennegjeng som skal kose oss med skalldyr og hvitvin:) Og det er jo meldt nydelig sommervær, så det blir nok idyll! Kos dere imorgen!
    Klem fra Mina:)

    SvarSlett
  13. Hei Minmill :))Titter innom igjen etter å ha vært fullstendig fraværende i bloggbyen noen dager.
    Av og til stopper det helt opp og jeg orker ikke tanken på å titte innom bloggen og alle minst besøke andres blogger..Er kjei og lei og har liksom ikke noe å melde.
    Finværet har vel også litt med saken å gjøre og dessuten alle småting i hverdagen som tar litt pusten fra en innimellom.
    Ser at dere har hatt noen uhell i det siste dere også! Ergelig med slike saker som stjeler både energi og penger. Håper det ordner seg med både gulv og bil.
    Man kan jo miste nattesøvnen av mindre. Skrivebordet ditt er jo kjempefint med lekker lampe på og fin og personlig hylle over.
    Synes du har gjort maks ut av den jeg..Husker jo godt hva du sa da du presenterte skrivebordet på bloggen ;)
    Selv er jeg også helt tom for ideer å blogge om selv om vi har hatt diverse feiringer og avslutninger. I kveld skal vi på skolen for en utsatt sommeravslutning siden det regnet så fælt på torsdag da den egentlig skulle avvikles. Men i dag skinner sola og det blir sikkert en trivelig kveld med de andre foreldrene. Det er kun 15 elever i klassen og foreldrene kjenner hverandre veldig godt.Nå må jeg hive meg rundt og gjøre i stand noe av det vi skal ha med oss i kurven. Lykke til med det du går og grubler på og så skal jeg forsøke å komme over min bloggsvacka for denne gang! Mandagsklem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  14. I dag har jeg fått noe som har stått øverst på ønskelisten min, leeenge! Når jeg sier lampe, vet du hva det er. èn lampe ble til en laaang historie......bare se selv!

    SvarSlett
  15. Hej Minmill!
    Tycker att den skrivbordshörnan ser mycket trevlig och inspirerande ut! Visst är det så att man vissa dagar undrar vad man ska blogga om egentligen. Känns som om man återupprepar sig och visar samma om och om igen...

    SvarSlett
  16. Hei, håper du hadde en fin kveld i går! Vi koste oss ute med god mat! :o)

    Vet du om man kan male/spraymale plexiglass??
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  17. Jeg har et kort stativ i plexiglass som jeg har lyst til å forandre farge på, for det har en mystisk grønnfarge, som ikke helt er den beste.."ler"..
    God ide med å pusse det ned først, så sitter kanskje malingen litt bedre.
    Hm..jeg får kanskje gå litt i tenkeboksen,før jeg maler..
    Litt synd hvis det blit helt mislykket!
    Klem :o)

    SvarSlett
  18. Heisan søteste Minmill!
    Tusen, tusen takk for det som dukket opp i postkassa mi her i forgårs!!!! Gjett om jeg satte i et lite jubelbrøl!!! "Hva er det???"sa mannen min nysgjerrig.
    Den er sååååååå vakker, helt fantastisk! Jeg vil ha den overalt, og har derfor ikke funnet en fast plass til det enda.
    Jeg sender deg en mail en av de første dagene.
    Monsterskrivebordet står og skinner i all sin prakt med spennende ting rundt seg. Husekr jeg gjerne ville ha en tallerkenhylle over det, og det ble såååååå fint!
    Jeg liker slike massive, flotte gamle møbler jeg. De skaper en spennende kontrast og gjør hjemmet unikt og personlig!
    Fantastisk vær i dag. Etter supermasse sosialt, er det skjønt bare å kose seg i hagen i dag.
    Eldstemann har en kamerat på besøk,, og de spiser is, hopper på trampolina og snart må vel sprederen fram tenker jeg..
    Ha en nydelig dag, Minmill og tusen, tusen takk!!!!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  19. Heisan søteste Minmill!
    Tusen, tusen takk for det som dukket opp i postkassa mi her i forgårs!!!! Gjett om jeg satte i et lite jubelbrøl!!! "Hva er det???"sa mannen min nysgjerrig.
    Den er sååååååå vakker, helt fantastisk! Jeg vil ha den overalt, og har derfor ikke funnet en fast plass til det enda.
    Jeg sender deg en mail en av de første dagene.
    Monsterskrivebordet står og skinner i all sin prakt med spennende ting rundt seg. Husekr jeg gjerne ville ha en tallerkenhylle over det, og det ble såååååå fint!
    Jeg liker slike massive, flotte gamle møbler jeg. De skaper en spennende kontrast og gjør hjemmet unikt og personlig!
    Fantastisk vær i dag. Etter supermasse sosialt, er det skjønt bare å kose seg i hagen i dag.
    Eldstemann har en kamerat på besøk,, og de spiser is, hopper på trampolina og snart må vel sprederen fram tenker jeg..
    Ha en nydelig dag, Minmill og tusen, tusen takk!!!!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  20. Så utrolig fint du har det! Jeg skal IKKE legge inn bilde av mitt skrivebord. Det er et prosjekt i seg selv som ligger et stykke bak på lista...
    Men drømmen er jo å få det like fint som hos deg...

    Håper du hadde en flott feiring igår!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!