fredag 27. februar 2009

Stoler med godt humør

Disse stolene gjør meg glad, glad, glad. Tolix stolene over kunne jeg gjerne hatt. De er sånn stygg kule. Blir ikke helt klok på om metallstoler er godt å sitte i, men kunne hatt en på pynt her og der. Den gule kunne fått lov til å bli med meg hjem...
Litt spesiell, men fint fotografi. Rainbow stol.




Så morsomt med en Jigsaw stol. I stedet for å pusle tradisjonelle puslespill med barna, kan vi bruke en kveld på å pusle stoler.

Panton stol i gult er også velkommen hjem til meg.
Noe for utelivet til sommeren.
Nå sitter jeg på hytta med PC'en i fanget. Dessverre har moderne teknologi inntatt hytta, og jeg surfer med en sånn 3G mobil modem, men heldigvis, for da kan vi være her lenger. Her i sør er det vinterferie denne uka, og vi skal være her til onsdag. Siden jeg har en jobb og gjøre, må jeg være online. Så her blir det skiturer og jobb om hverandre. Og selvfølgelig benytter jeg sjansen til å være litt bloggete også. :) :)
En fin dag til alle som er innom!!! Nå venter frokosten....

8 kommentarer:

  1. Hei Minlill på hytta!
    Herlige farveklatter av noen stoler!
    Jeg har vært forelsket i Tolix-stolene i flere år. Søsteren min har Tolix-stoler i butikken sin. Hun har riktignok bare kremfarvede, sorte og stål. Herlige de med farve også!
    Når jeg er på besøk hos tantebarnet mitt sitter jeg på kremfarvet Tolix, men med lammeskinn på . Sitter veldig bra da.
    Liker godt Panton-stolene også. Første gang jeg ser en lilla og rosa variant. For meg måtte det ha blitt; rosa, rød eller lilla.
    Her stråler solen, og det er minus 7 grader. Egentlig har både mannen min og jeg lyst å reise til en naboby og gå i butikker, men det er ikke så barnevennlig, så det spørs om vi ikke må finne på noen annet. Det er jo så fint vær også.
    Frokost er ikke spist enda, så nå får jeg gå ned på kjøkkenet og varem rundstykker og koke kaffe.
    Ha nydelige dager på hytta!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Tolix stolene er bare så på topp av min ønskeliste at det gjør ondt.sukk..

    Jepp, jeg bor i Bergen:-) Og nå fikk jeg enda mer lyst å se depeche mode. Så hvem vet.. kanskje vi treffes på da?:-)

    ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Tjo! vad härliga möbler, de är ju som karameller som man bara vill äta upp :D det är så snyggt med olika färger på köksstolar tycker jag, har funderat på att inhadla på loppis o måla om, då är det ju inte så dyrt om man ledsnar sen :) Ha det fint!

    SvarSlett
  4. Gosh for noen fargerike stoler, brått ble stuen min så.... kjedelig...

    SvarSlett
  5. Å hildrande duuuu...

    Ja her var det mye mye fint altså.
    Så fint at du får blogget fra hytta.
    Tolix stolene synes jeg er fine og... Og gult av alle slag ja takk. Og en panton stol i gult skal jeg bare ha..... De er bare litt lave det er litt dumt da... Litt umulig å sitte i ved spisebordet eller skrivebordet. Men den kunne jo bare stått der til pynt og.... Bare titte pån innimellom og glise utvendig og innvendig... hi hi....

    Ja det var en gang slik at det skulle bare være hvitt og stål...men det er jo så moro med litt fargeklatter som du sier også...

    Å Depeche Mode.... *sukk* Skulle vært der jeg vettu...

    Men du Madonna konsert skal jeg på og... Å herlig...jeg gleder meg sååååå. Hvilken dag skal du/dere. kanskje vi sees vettu...

    Du det er så rart jeg tenker på at jeg har lyst til å reise nedover sørlandet til sommeren og da...tenker jeg på deg i sammen slengen thi-hi.--- Kanskje vi sees der og... O la la...

    Ha en fin "ferie" da.
    klem fra drosi popsi

    SvarSlett
  6. Det var de fresheste stolene jeg har sett på lenge! Tenk å hatt noen sånne blomstrende i stua! Spesielt noen Tolix og Panton...*drømme
    Likte bildene fra kjøkkenet ditt også, skal si det har kommet farger på plass der. Utrolig hva det har å si på humøret med farger tundt omkring:)
    Og, jeg misiunner deg Depeche Mode billettene noe så innmari! Fader altså, som jeg har lyst tilå oppleve dem...ojojoj

    Maya

    SvarSlett
  7. Å, så fargerikt det er hos deg i dag da!! Da er jeg med, vettu!
    MEN, i forrige uke satt jeg med håndarbeid i grønn-og -lillafarger. Denne helgen er det i hvitt. Jeg skjønner ingenting jeg!! Kanskje jeg lengter etter sommeren? Må være noe sånnt!
    Kos deg masse på hytta du!

    SvarSlett
  8. Skikkelig gladfarger!

    Du spurte i bloggen min om jeg lager luer på bestilling, men det gjør jeg ikke. Men det er en mulighet å fortelle meg hvilken farge du liker, så kan vi jo se hva som skjer.

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!