mandag 16. februar 2009

RØD MANDAG

Bloggen KOSELIG KOSELIG vil ha en fargeuke på bloggen, noe jeg synes var en god ide. Les hva hun skriver om det her.
Jeg var liksom litt tom i hodet i dag, og hadde ikke noe særlig blogglyst. Så da dette datt opp i fanget mitt, tenkte jeg at jeg kan lage fargerike innlegg uten å tenke noe særlig selv. Og det er hva jeg trenger. Dessuten synes jeg ideen var god. Har vært innom mange blogger i dag og sett hvordan de tolker denne oppgaven..
Her i huset har vi ikke mange røde ting, men etter en liten jakt, endte jeg opp med disse bildene.

Fargene er fordelt slik:
Mandag - Rød
Tirsdag - Blå
Onsdag - Grønn
Torsdag - Gul
Fredag - Oransje
Lørdag - Lilla
Søndag - Sort og hvit

5 kommentarer:

  1. Stilig innlegg! Likte aller best den røde nøtteknekkeren :)

    SvarSlett
  2. tjopp! vad kul med en färgvecka, det tycker jag om ;) Snygga röda saker du har i hemmet. Rött är en fin färg men det är mest pasteller hemma hos oss :) Ska bli kul o se alla andra dagar, kul initiativ!

    SvarSlett
  3. Jeg har forelsket meg i rødt på nytt, etter fargeuke mandag og rødt! Skal jeg bare si...

    veldig fine bilder :)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!