tirsdag 10. februar 2009

Barnerom

Her er litt bilder fra min yngste datter sitt pikeværelse. Hun er 4 år, og midt i den "verste" rosa / prinsesse perioden. Jeg synes det er så søtt med alle de små rare lekene hun har. Gikk en dag og fotograferte litt. Har en haug av bilder, men det blir disse jeg vil vise:
En liten hest som vrinsker når man trykker på den.

En sånn plastkanne gakk gakk gir meg litt assosiasjoner til min egen barndom. Da hadde vi også sånne.

Et prinsessekrus med lokk. Sukk! Tenk å få lov å drikke av et slikt.

Et snekret kjøkken i mørke rosa. Er det ikke stilig? Det er et ektepar her i byen som lager masse sånne tre leker til barn. Vi kjøper litt nytt til henne når det er bursdag eller jul.

Legg merke til bøkene som er brukt som sengehest. I mangel på noen annet, er det dette vi bruker for at hun ikke skal falle på gulvet om natten.

8 kommentarer:

  1. Så utrolig fint med det snekrede kjøkkenet!! Det er jo så mye finere enn de evinnelige, stygge plast-kjøkkenene og andre svære plast-greier! En sånn gynge-ku hadde gutten min også da han var liten, den er jo ganske skjønn da! Hvordan går det med skrivebords-prosjektet?

    SvarSlett
  2. Så fint og koselig prinsesserom. Og kjøkkenet var kjempesøtt.

    SvarSlett
  3. Gulligt rum och så fin spis! Du kanske kan göra den ännu mer personlig och måla blommor eller annat som jag gjort:-)

    SvarSlett
  4. Så koselig jenterom dere har i huset da.
    Ja du er litt barnslig selv å synes det er så mye fint til små prinsesser.
    Å du den komfyren var jo bare knall...
    Ja lykke til med gulmaling...det er en fresh men dog ganske synlig farge her i huset. Så får se om jeg skal ha det veldig lenge..hihi...
    Drops

    SvarSlett
  5. Jättemysigt rum! Jag har en sådan kanna, men gul. Den är kul!

    SvarSlett
  6. Kjøkkenet var herlig! =)
    Jeg hadde også bøker som sengehest da jeg var liten. Det var de største bøkene som måtte til pers, husker bla Elefanten Babar og Onkel Monokkel.

    SvarSlett
  7. Dette barnerommet var virkelig søtt. Koselig prinsesserom.
    Komfyren7kjøkenet var stilig
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  8. Nej va sött! Älskar erat rosa lilla kök, å det får hjärtat mitt att smälta.

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!