torsdag 5. februar 2009

Sov godt


I natt blir det sovings i nytt sengetøy. Merker jeg har litt reservasjoner mot soveromsbilder, men prøver jo å ikke vise alt. Er mer opptatt av å vise fra sengetøy mønsteret og fargene.

Egentlig synes jeg det er kjempekjedelig å bruke penger på sengetøy, men da jeg kikket inn i skapet synes jeg det var stusselige greier vi hadde liggende. Så helt sånn plutselig befant jeg meg i byen på Princess. Til et par hundrelapper synes jeg ikke dette var helt vilt.

Likte så godt fargene, he he, lilla. Har litt lilla dilla for tiden. Har jo sett drømmesengetøyet fra House Doctor, men det kostet kr. 700,- pr. sett. Så da er dette en grei erstatning.
Gleder meg til å stupe opp i blomsterenga i kveld. Natti natt.....

13 kommentarer:

  1. Your blog is very good, please open my blog

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig.
    Også det mønsteret med de fargene var fantastisk fine...(jeg mener det). kuli knall fint var det...
    God natt, og sov godt..
    Ja de bøkene så fine ut..Har vel selv den Tricia Guild boka du viser...Bare coveret på den er jo gull.
    Drops

    SvarSlett
  3. Herlig mønster og farger!:o)
    Det er stusselig med sengesett her i heimen også når jeg tenker etter....Har sett et fra Designers Guild som var rålekkert men ALDRI i livet om jeg investerer i et sengesett som koster over 1000,- PR SETT!!!!!
    Blir nok noe fra KID eller PRINCESS på meg også tenker jeg!Ble inspirert til å kjøpe meg et nytt nå så muligens jeg ender opp med å kjøpe meg et på Sandvika før bloggtreffet i morgen.
    Nå er det forresten lettere å legge igjen noen ord inne hos meg igjen :o)

    SOV SØTT!
    Klem

    SvarSlett
  4. Lekkert sengetøy, og ingenting er bedre enn å legge seg stuptrøtt i helt ren seng. Hmmmm, vidunderlig!
    Tusen takk for hilsen til meg :o). Du bemerket gulvet. Det er det opprinnelige fra 1928. Skakk og skjevt, men med sjarm og liv... Så vi har ikke hjerte til å fjerne det.
    Nattaklem til deg.

    SvarSlett
  5. Åh, det så herlig ut :) Nå ble jeg enda mer døsen her...

    Ja, den kjolen på siden min vet du...ser for meg meg selv, svinsende rundt med bare føtter og ruskesara-hår med litt fletter i kanskje. DET hadde blitt fint det :)

    SvarSlett
  6. Kanskje ikke helt Tine, men jeg kjente meg godt igjen i teksten hennes i forordet. Min mormor førte meg også inn i strikkingens, heklingens og til og med sømmens verden fra jeg var 5 - 6 år. Hun har vært en stor inspirasjon for meg. Jeg gikk imidlertid ikke på moteskole i Frankrike slik som Tine, men nøyde meg med et år på søm grunnkurs vgd etter gymnaset i tillegg til 10 vekttall kunst - og håndverk på lærerhøyskolen. Strikker helst etter oppskrift jeg.

    Det var definitivt sengesett med friske og fine farger! Jeg har også funnet et drømmesengetøy i en nettbutikk i samme prisklasse som deg, men foreløpig har fornuften forhindret meg i å bestille.

    Hei og hopp ;)

    SvarSlett
  7. Nydelig sengesett!
    Hvis du kikker innom i nettbutikken i morgen kveld burde jeg ha fått lagt ut alt av "kopper og kar" :)

    klem

    SvarSlett
  8. Så utrolig herlig sengesett!!! Jeg er faktisk litt glad i å kjøpe sengetøy jeg..Er så glad i dyna mi og vil at det skal være koselig å sitte der under dyna med bok eller bladhaug ;)
    Syned du fikk mye for pengene..
    Boken maskeball har en venninne anbefalt meg og jeg har også vurdert å kjøpe den..Det er så koselig med inspirajonsbøker som man kan drømme seg bort i og kanskje finne inspirasjon til nye prosjekter..Angående kommentaren inne hos meg så abbonerte jeg også på Bonytt en gang og ble like skuffet som deg..Altfor kjedelig for meg og min smak..Jeg vil også ha mer dridtige og nye ideer..
    Gjennomført stil er liksom ikke noe for meg..Så nærmer det seg helg igjen! Herlig, herlig :)
    Klem fra Kardemomme :)
    PS! Igjen må jeg si at det sengetøyet var herlig!
    Fikk lyst til å herme :/

    SvarSlett
  9. Ja det er nå godt og :) en skal jo få kose seg, skal en ikke det da? :)

    Stilig sengesett forresten!

    SvarSlett
  10. Såå fint sengetøy!! Kjempeskjønt mønster:) Jeg går og sikler på et på Kid jeg da.. Det er lyseblått med lyserosa, ferskenfarga og brune retroblomster, såå fiiint!! Men som du sier, det jo så gørr kjedelig å bruke penger på sengetøy.. En vakker dag, da..;) Maskeball har jeg også, den er kjempefin! Mange inspirerende bilder.
    God helg!:)

    SvarSlett
  11. Så kult sengetøy! Blir i skikkelig godt humør av det :) Å er jo utrolig deilig å legge seg i nyvasket sengetøy!

    SvarSlett
  12. Jag skulle nog kunna köpa nya påslakan jämt eftersom det finns så mänga vackra mönster, men problemet är ju att de inte ryms i skåpet...

    SvarSlett
  13. Å det var fint bäddset :)

    Snyggt bord här ovan, jag är säker på att du kommer få till det jätte fint :) Ett tips om du vill ha mer färg så är det ett tyg på skivan och sedan en glasskiva. Men det är jätte fint som det är nu med :)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!