fredag 13. februar 2009

Morten

Se det, nå er det jammen helg igjen og det er bare herlig. Det er meldt drømme vinter vær, iallefall her i sør norge. Atter en gang går ferden til hytta og skiturer i helgen. Min største datter har klaget over at det er så kjedelig at vi alltid skal på hytta når det er helg, og jeg må innrømme at jeg forstår henne. Neste helg har jeg lovet henne at vi skal være hjemme og gjøre noen andre ting. Jeg synes jo også det er godt å være hjemme og slappe av. Det er mye pakking når vi skal på hytta, så en helg uten alt det styret er bra det. Men denne helgen MÅ vi avgårde og nyte det flotte været. Gleder meg.
Har funnet fram noen bilder av fotograf Morten Holtum som er dansk og holder hus i København. Han har fotografert for blant annet danske Boligliv. Skjønner at man må ha bra fotoutstyr for å få til slike bilder som dette. Vi som blogger vet jo hvor vanskelig det er å ta bra interiørbilder med et vanlig kamera. Alltid for lite lys, feil farger osv.

Nyt disse bildene, så vil jeg ønske dere en god helg. Så er jeg plutselig tilbake på mandag. Eller forresten, kanskje jeg er på bloggbesøk hos deg i helgen. Mannen min har fått tak i en sånn 3G mobil modem til PC'en sin, så da har vi jo internett på hytta likevel. Så hvis jeg er nyskjerrig nok, kan det være at noen hører noen ord fra meg likevel.

13 kommentarer:

  1. God helg minmill!

    Takk for hyggelig hilsen og flott blogg har du også, -masse inspirerende bilder. Jeg tar meg en titt jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder du viser frem, likte veldig godt det nederste bildet jeg, så herlig lys i det :o)

    Kos dere på hyttetur da og god helg fra meg og kosene mine :)

    SvarSlett
  3. Å, de rosa gardinene var fantastisk fine! Jeg har begynt å tenke gardiner til soverommet, vi har foreløpig bare kjedelige, hvite rullegardiner...
    Ha en nyyyydelig helg på hytta!!!

    SvarSlett
  4. Å så knæsj fine bilder du viser.
    Mener jeg så noen av de bildene i bladet Design også jeg nå...hm. får bla tilbake...

    Ha en strålende helg på hytta du..Skulle ønske jeg hadde en hytte ja...hm..får skaffe meg en da...ja ja..

    Hilsen Drops som nok tar en liten pause fra bloggigen, en ukes tid tenker jeg=)

    SvarSlett
  5. Det nest nederste bildet med den gule stolen var helt fantastisk! :)

    Ønsker deg en glitrende god hyttehelg!

    SvarSlett
  6. Hei Minmill :)Lekre bilder fra den fotografen sin hånd..Bildet med den gule stolen falt rett i mitt hjerte! Jeg tror gul er den nye hit-fargen min i år..Faller i staver over alt som er gult for tiden..Foreldrene mine reiste alltid på hytta med oss da vi var små og jeg husker at jeg misunte venninner som aldri dro bort noe sted hihi!!! Snakk om å snu flisa på hodet..Rart hvordan det alltid er grønnest på andre siden av gjerdet..I dag har vi vært hos kiropraktor med datteren min..
    Jeg hadde ingen forhåpninger men etter tips fra en Øre, nese hals-spesialist tok vi turen likevel..
    Etter en halvtime hos behandleren gikk datteren ut helt smertefri!!!
    Det er jo nesten magi!!! I dag har hun sprudlet og vært seg selv igjen og er nå i akebakken med venninnen sin..
    Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte..
    Det var visst en nerve i nakken som så ut til å ligge i klem og han løste det ut på 1-2-3..
    Vi skal tilbake til mandag..
    Jeg føler meg så lettet men også
    helt sjokkert over at hun har vært så dårlig og at det gikk så fort
    å forbedre situasjonen..
    Nå har jeg plutselig masse overskudd og lyst til å ta fatt på oppussingen..Og Karlstad sofa er en realitet ;)Jeg gleder meg sånn til å kaste ut det lilla monsteret hihi!! Ha en fin helg og kos dere i det fine været! Klem fra Kardemomme :)))

    SvarSlett
  7. Tjopp! Vilka vackra och inspirerande bilder du bjöd på idag :) Lampan i inlägget nedan var bland de snyggaste jag sett! Önskar dig en trevlig helg och en glad alla hjärtans dag!

    SvarSlett
  8. Jag har precis skaffat en ny kamera så jag hoppas att jag ska få till lite finare bilder nu, men förmodligen inte i närheten av en proffsfotograf...
    Dessa bilder var vackra.

    SvarSlett
  9. Heisann!
    Nydelige bilder du viser! Håper turen på hytta blir bra - det er jo fantastisk vær!! Vi har vært ute i snøen og aka i dag, deilig!

    Ønsker dere en super helg!
    Stor klem fra Livy

    SvarSlett
  10. Heisann, og er det flott på hytta nå? Her snør det igjen, men jeg vil ikke ut å måke!!!
    jeg våknet friskere i dag, og har shinet opp huset. Vi får kaffebesøk i kveld, så det får se sånn greit ut her før de kommer, føler jeg. Skal snart steke belgiske vafler, og jeg har litt annet snacks her også, som jeg kan servere.
    Du er "lys-dame" du.....ikke rart du hadde peil på lamper, he he...
    Konglen synes jeg er fin, spessiellt i store rum der det er høyt under taket!!!
    Kos dere masse på hytta!!

    SvarSlett
  11. oj her var det mye fint....Takk for herlig inspirasjon.
    Nina

    SvarSlett
  12. Herlige bilder! Tenk om bildene mine hadde blitt sånn...

    Gleder meg til å se hvordan du tolker utfordringen. Med en så flott og fargerik blogg som du har, regner jeg med at det blir bra :)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!