torsdag 5. februar 2009

Herlige bøker

Her om dagen kom en pakke til meg. Den inneholdt bøker jeg fikk kjøpt av Vibeke som har bloggen Duften av Erteblomster. Maskeball og Mønster som dere sikkert har sett før. Hun hadde rett og slett to av hver av disse bøkene. Så heldige meg fikk kjøpt dem rimelig av henne. Dette er bøker jeg alltid har hatt lyst på, men ikke fått kjøpt meg. Når sjansen bød seg var jeg ikke sen om å takke nei. Helt herlig, Vibeke.

Sitter å koser meg og blar og får masse inspirasjon og ideer. Maskeball boka er skrevet av Tine Solheim som nesten ble født med strikkepinner i hendene, og det synes jo på hennes ideer. Noen av plaggene er rene kunstverkene.


Men først og fremst må jeg bli ferdig med hekleriene mine før jeg begynner på noe herfra. Men i mellomtiden koser jeg meg med bilder og farger. Nam nam.

8 kommentarer:

  1. HERLIG innlegg :o)

    Så FLINK du er som klarer å gjøre deg ferdig med hekleriene du har begynt på før du starter på nytt prosjekt som frister!!Klarer ikke alltid det jeg...fnis

    Ønsker deg en toppers helg på forskudd!I morgen er det bloggtreff på meg og 20 stykker til, spennende :o)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Å vad glad jag blivit om jag fick ett sådant fint paket! Så härliga bilder, inspiration i mängder.

    Jag hitta lite garn nu, eller ja min mor gjorde det. Så nu har jag börjat på ett nytt virk projekt. Synd att vi inte har en nille butik här. Hade behövts :)

    SvarSlett
  3. For noen herlige farger på bildene! Ser ut som flotte bøker!

    Ønsker deg en fin torsdag!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Jepp, full forståelse for at det er litt kronglete å legge igjen kommentar inne hos meg nå, blir snart bedre igjen der inne!Glad du gjør det fordet, alltid hyggelig å høre fra deg :o)

    KLEM

    SvarSlett
  5. Hei!

    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Komplimenten varmer så mye! Trodde ikke at jeg er så flink! Tusen, tusen takk!

    Bøkene ser utrolig inspirerende ut. Jakken liker jeg godt! Fargene er herlig. Jeg har fått to kataloger i dag, de har jeg allerede slukt :))

    Ha en kjempefin kveld! Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  6. Er ikke Maskeball fantastisk????? Jeg skal I HVERT FALL strikke den lyseblå kjolen og thigtsene med blondekant etterhvert. Inntil jeg begynner på det, blar jeg og blar jeg og titter og titter ;).

    SvarSlett
  7. Heipådu! Jeg har kjøpt hekleboken du anbefalte fra det nettstedet du anbefalte:-) Tusen takk for supert tips! Nå skal jeg hekle i sofakroken. ha en fin torsdagskveld Minmill:-)

    SvarSlett
  8. Jeg blir alltid så imponert over stikkeferdige mennesker!! Kos deg, både med bok og strikking!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!