søndag 22. februar 2009

Hyttetur


Først vil jeg si tusen takk for alle kommentarene hos meg i løpet av den fargerike uken. Tror det var et slående tema Mette i Koselig Koselig kom med som vekket stor interesse hos de fleste. Jeg koste meg over å gå inn i de andre bloggene for å se hva de fant på. Det var jo imponerende hvor mange vinklinger det var av de forskjellige fargene.

Nå er det på tide med et "hverdagslig" innlegg fra meg. Det er jo bra å blande litt koselige ting inn i bloggingen også, og ikke bare ta bilder og skrive om ting og tang. I helgen har vi vært på hyttetur og kost oss.
Pizza er fint å lage mens man venter på at hytten skal bli varm. Jeg prøvde for først gang en ferdig-sammenrullet pizzabunn og la på saus, ost og pepperoni og kjøttdeig. Bunnen var helt ok den, men det hjemmelagede er best.
Av og til synes jeg det smaker med en øl. Kjøpte et par av disse flaskene fordi jeg likte flasken så godt. .... og den smakte faktisk godt også.

Vi fikk laget en kjempesvær snødame. Snøen var så kram at det ikke var noe problem og rulle snøen til store baller. Bildet er sensurert fra halsen og ned. Dette er jo en dame, så vi gav henne pupper og det kan jeg jo ikke vise her :) :)
Og de som lurer på hva det øverste bildet er, så er det hekleprosjekt nr. 3. Foreløpig er det hemmelig hva det skal bli. Hekleprosjekt nr. 1 og 2 ligger og venter på å bli ferdig. Men det er så typisk meg og bare begynne på noe nytt.

4 kommentarer:

  1. Mmmm den pizzaen så kjempegod ut! Koselig med hekleprosjekter når man er på hyttetur da. Spent på hva det skal bli :)

    SvarSlett
  2. Spennende med nytt hekleprosjekt! Kjenner meg veldig igjen i det å begynne på noe nytt før forrige prosjekt er ferdig... Får liksom lyst til å gjøre noe nytt hele tiden, og med disse bloggene blir jeg iallefall stadig inspirert til nye ting!! Jeg har faktisk lånt meg symaskin og sydd min første pute ever i helgen... Ikke helt perfekt, men kjempe-gøy! Det får jo enda fortere enn å hekle!!! Jeg er kanskje av den litt utålmodige typen... Anyway, ha en fin dag og en fin uke!

    SvarSlett
  3. Ojojoj - hadde ikke sett de fine lilla og svart/hvitt innleggene dine - masse fint!

    Ja - det er vel greit å komme tilbake til hverdagen her i bloggverden også - jeg syns det var artig og tenke farger en hel uke..en morsom utfordring!

    Flotte farger i ditt nye hekle prosjekt - og nam nam..den pizza`n så god ut..jeg har ikke prøvd den ferdig bunnen - men det skal jeg jammen gjøre neste gang! Smil! - må jo ha prøvd den for å ha synspunkter om den..

    Det har vært koselig å bli bittelitt kjent med deg denne uken - håper vi kan blogges videre!

    Smil fra KKann

    SvarSlett
  4. Åh Grolsh, det är gott det!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!