fredag 20. februar 2009

ORANSJE FREDAG


Panton Flowerpot lampe i oransje

SÅ ER DET PÅ'AN IGJEN. Denne gangen med oransje som skal fram. Denne fargen sidestiller jeg litt med gult. Orange detaljer i interiøret er også på full fart inn i interiør trendene. Fargen kan gjerne mixes med gult, lilla, grønt og rosa. Forresten så kan du mixe den med hva du vil. Det viktigste er å finne sin stil. I min verden kan oransje være en liten detalj i interiøret, ikke for mye, for da blir jeg kvelt. Det kan være som f.eks. en lampe, puter i sofaen. Lampen over fra Verner Panteon viste jeg i gult også, men en oransje en er også velkommen hos meg. :) Legges til ønskelisten min nå....Oransje hekleduk, som også er et bidrag til mitt planlagte heklecollage.

Plastbolle fra Rice.

Plastskjeer fra Rice.

Velbrukt vinopptrekker fra Alessi. :)

Til slutt en duk jeg fant på gjenbruksbutikken. Den var så fin i stoffet, så jeg tror aldri den har vært brukt en gang. Den skal få et nytt liv hjemme hos meg.
Ønsker dere alle en fin FREDAG, og igjen takk til dere som legger igjen kommentar. Setter pris på hver og en av de.

17 kommentarer:

  1. God morgen, god morgen, kjære Minmill!

    Stadi vekk så koselig å se dine herliger bilder! Så mye fint igjen. I dag kom mittg innlegg litt senere enn i går..jeg har fri og kunne sove litt lengre :))

    Så spennende å følge med så utrolig mange og kreative innlegg rundt fargeuke! Det er veldig morsomt!

    Ha en koselig dag! Beste hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  2. upps, herlige bilder selvsagt :)

    SvarSlett
  3. Morn!
    Kjempestilige bilder.
    Så flink du er!
    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei
    Takk for hyggelig kommentar. Jeg føler meg litt i startgropa på dette bloggelivet, og syns at bildene virker uklare. Jeg finner vel ut av det:)

    Flotte bilder fra deg i dag også. Jeg liker det du viser. God kvalitet;)

    SvarSlett
  5. flotte oransje ting:) veldig glad i Rice...

    SvarSlett
  6. Her var det mye fint og fresht i orange! Knallstilig lampe det der altså.

    Fin fredag!

    SvarSlett
  7. Då är det "min" fredag idag då; orange :) Kul att höra att orange är på väg in i hemmen igen. Jag har haft det länge, men trodde det var på väg att försvinna i stället. Jag tycker också om att virka mormorsrutor, men inte att fästa alla trådar och sy ihop, tyvärr. Det blir väldigt fint när det är klart.

    SvarSlett
  8. Masse lekkert her. Kjempeflotte bilder og masse interiør inspirasjon :)

    SvarSlett
  9. Ojoj - masse fint i oransj.. jeg har vinetrferie om dagen og har ikke begynt å tenke oransj enda - men den fargen blir vanskelig altså..må vel ta bilde av den oransje KatiTraa trusa mi igjen..hihi!

    Men du det hekleduk prosjektet ditt gleder jeg meg til å se..

    Ha en super "oransj" dag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  10. Nok en gang masse kule bilder hos deg :) Deilig inspirasjon!

    Ha en flott fredag!

    SvarSlett
  11. Åh, jeg liker oransje... så den duken fra gjenbruket var noe å ønske seg!! :D Den var kjempefin!

    SvarSlett
  12. Heisann, for nokre herlige oransje fargeklattar:0)
    Einig med deg i at alt må vere med måte, men små dæsjar av fargar er herleg...
    Ha ein finfin fredag, klem

    SvarSlett
  13. Hei Minmill,

    jeg søkte og jeg fant funksjonen også. Kjempeflott! Vi reiser til bestemora i morgen så kan jeg lage søndagsinnlegg i morgen! Tusen takk for henvisningen!

    Ha en fin helg på hytta!
    Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  14. Den lampen er virkelig veeeldig kul, altså!! Ha en fiiin helg!

    SvarSlett
  15. Heisann :o)

    Herlig denne fargeuken inne hos deg, har fulgt med!!!INSPIRERENDE....

    Ønsker deg en flotters helg,
    klemmer

    SvarSlett
  16. Orange är en färg som det inte fick mycket av i mitt hem, men det är ju läckert!

    SvarSlett
  17. Tusen takk for koselig fredagskveld visitt!!! Ja, nå er det blitt lenge siden. Tiden har en tendens til å rase ifra meg, og jeg får ikke besøkt alle så ofte jeg skulle ha ønsket....

    Herlige orange bilder di viser! Har stor sans for Koselig-koselig sin "fargeuke" - gøy å se hva dere tar bilder av....

    Ha en flott helg - kos deg masse!!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!