søndag 22. februar 2009

SORT/HVIT SØNDAG


Sorte magneter fra kjøkkentavlen vår.

Nesten litt trist farge tema i dag, synes jeg. Jeg som er blitt så uendelig glad i friske farger i løpet av det siste året. Men, dette skal fullføres, så derfor blir det et svart/hvit innlegg fra meg. Det er ikke så mye svart jeg kjøper lenger, men en hvit ting i ny og ne blir det. Kunne egentlig tatt bilde av alle veggene her hjemme, for de er jo kritthvite.

Sort soppknagg fra Åhlens - har litt dilla på å kjøpe kangger, og ikke henge dem opp med en gang. Tror jeg har fortalt om det før. Kanskje dette innlegget kan få meg til å finne en plass til dem.

Ulltappe i sort/hvit - jeg ligger under dette på sofaen når jeg har tid.

Hjerteknagger - Søte? Føyer seg inn i rekka av ubrukte knagger. :)

Servicet som vi bruker til daglig - Tror det heter TEMA.
DET VAR DET, den koselige fargeuken er fullført, og jeg lurer på hva jeg skal finne på i morgen. Mener å huske at KOSELIG KOSELIG hadde en tirsdagutfordring på gang. Kikk innom henne for å lese om det her.
Ha en fin søndag alle sammen. Så hører dere garantert fra meg i morgen når jeg er tilbake.

5 kommentarer:

  1. sort og hvitt ja, det ER finere med farger:) Men hjelp så stilig helt sort/ hvite interiører kan være.. Men hadde jo aldri klart å ha det slik over tid.
    Mange søte knagger du har, den med soppen var kjempetøff:)

    klem

    SvarSlett
  2. Herlege magnetar:0)
    Eg har kasta meg på mandagstema og er utruleg spent på kva første ordet blir...
    Ha ein strålande søndag og takk for laget i fargeveka.
    Kikar nok innom deg igjen

    SvarSlett
  3. Stilig svart - hvit fotografering.
    Likte de magnetene og knaggene dine altså...

    SvarSlett
  4. Ja, litt enig i at det var kjedelig å avslutte en sånn flott fargeuke med så lite farger, men er mye flott for det om!
    Helt enig med deg i ting som blir kjøpt, men ofte ikke brukt... Hehe!
    Men søte var knaggene dine likevel!

    SvarSlett
  5. Hei Minmill :)Ja farger er flott! ingen tvil om det, men hvitt er lekkert det også og TEMA er et flott servise uansett farge..
    Hører dere har hatt det fint på fjellet selv om mildværet har vært innom..Her har også gradene steget betraktelig det siste døgnet og det er greit for meg..For nå ønsker jeg meg tørre veier selv om det blir lenge til så mye snø som det ligger i brøytekantene her..
    Ja i helgen har det blitt tre innlegg..Mannen min har vært bortreist slik at jeg har hatt tilgang på den beste pc-en hele tiden ;)Datteren er ikke bedre i det hele tatt og nå går vi inn i uke 7 med sykdom men nå er det 3 barn som har fått det samme rundt her så det er muligens et virus..Mammaen til den ene er jobber på et laboratorie og undersøker selv blodprøvene til jentene..Datteren hennes har hatt høy feber, hodepine og magesmerter i dagevis..Vi har vært hos en masse forskjellige leger inkludert sykehus og ingen finner ut av det..Det er en slags trøst at det er fler som får det og i morgen skal jeg ta kontakt med skolehelsetjenesten for å se om de kan bidra med noe..Det kan jo faktisk være smitte som kommer fra svømmehallen på skolen..
    Det bør settes igang undersøkelser..Vi hadde vinterferie denne uken så skolen har vært stengt og jeg klør i fingrene etter å snakke med noen der borte..
    Ønsker deg en fin kommende uke :) Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!