mandag 2. februar 2009

Hekleteppe til nr. 21

Kom over dette herlige hekleteppe på en blogg. Dette skjønne teppet tilhører Nr. 21. Hun har gitt meg lov til å låne bildet. Jeg likte så godt rutene. Fargevalget er også delikat. Lyst og lett, farger som frister jo nærmere våren vi kommer.

Det ser ut som oldemorsruter, men med en nærmere titt, så er det jo ikke det. For meg som er ny i hekleverdenen, kunne jeg tenkt meg å lage noe av dette også.

Jeg fikk heklet litt på hytteturen i helgen, men må ta bilde av det i morgen. Er nemlig tom for batteri til blitzen på kamera, og når man ikke er hjemme i dagslys blir det vanskelig å fotografere.


And, by the way.... Den tekannen jeg blogget om sist gang, som jeg synes er kjempelekker. Den fortalte Maria at kommer fra www.juniform.se. Jeg spratt jo selvfølgelig rett inn dit for å se hvor mye den kostet. Eheeem. Kr. 1.400,-. Dette er ikke akkurat en impulskjøp vare for meg. Legges herved til min ønskeliste.

3 kommentarer:

  1. Veldig hyggelig at du likte teppet mitt så godt, da! Liker bloggen din og har tenkt å linke deg etter hvert! Men ting tar tid!! :)

    SvarSlett
  2. Og forresten.... Grunnen til at det ikke er oldemorsruter, er at jeg ikke hadde tålmodighet til å lære meg det når mine to søstre lærte det, derfor bare heklet jeg ivei på min egen lille måte....

    SvarSlett
  3. Heisann og velkommen tilbake fra hyttetur :)Det er sant at det faktisk er litt godt å ha helt fri fra pc'en innimellom..Når vi reiser på påskeferie blir den hjemme og vi ser knapt nok på tv..
    Herlig å spille spill, lese, hekle, lage god mat og ha det litt stille etter lange skiturer tidligere på dagen..Det beste jeg vet :) Lappeteppet var kjempeflott og litt annerledes enn mormorrutene. Fikk lyst til å prøve meg..
    Lappetepper er perfekt håndarbeid siden det er så lett å ta med overalt..Tar liten plass i veska og så kan man variere fargene i det uendelige..Tekanna var dyr men noen ganger må man bare slå til..I hvertfall hvis man går lenge og tenker på det..Lekker er den i hvertfall ;)Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!