tirsdag 19. januar 2010

Tirsdags bilder


Ingenting må være som en lang knaggrekke med lekre ting å feste på. Jeg tror ikke denne rødfargen er noe for meg, men lekkert var det å se på likevel. Jeg ville nok ha brukt en annen farge på tilbehøret.


Innimellom synes jeg det er herlig å bruke litt flettekurver, og jeg er spesielt glad i de som er gråaktige. Det er alltid noe man kan putte oppi en kurv. Til jul brukte jeg en diger kurv og puttet juletreet oppi. Nå kan jeg bruke den samme kurven til puter og pledd. Jeg må innrømme at jeg har veldig lyst til å kjøpe et oliventre og ha inne, og da ville en kurv som dette vært perfekt.


Dette er et rolig og avslappet interiør med naturlig og industriell look. Jeg likte vel spesielt godt det gamle arkivskapet. Jeg kjenner ingen som har sånt. Gjør du?


Melkehvit stemning med et skjønt og grønt avbrekk.

Dette er noen bilder jeg fant hos Tine K Home. Siden det er litt labert på fotograferingen hjemme må jeg ty til inspirerende bilder hentet fra internett, hvor det bugner av herlige inntrykk.

Ønsker dere alle en fin og inspirerende dag :)))

9 kommentarer:

  1. Herlig inspirasjon!
    En fin dag til deg og :)))

    SvarSlett
  2. Så flott og lyst og fint, en deilig dag ønsker jeg deg søde.
    74 lilje

    SvarSlett
  3. Nydelig og inspirerende:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  4. Hei Minmill! Det er knallfin å se på disse fine bilder! Herlige inspirasjoner, vet du! Tusen takk! ha en finfin dag videre :) Klem, Pillepalle

    SvarSlett
  5. Takk for koselig innlegg i bloggen min.
    Så flotte bilder du viser oss, herleg lyst. Eg liker det slik :)

    Ha ei fin veka!
    Klem Kamille

    SvarSlett
  6. Herlig inspirasjon... Elsker selv sånne arkiv skap, men ikke funnet noen som har det, annet enn purpur i oslo men ikke så ofte jeg er der... men skal gi bedskjed om jeg får øye på det noe sted...
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Så mange flotte bilder! Jegelsker flettekurver, har mange av dem:)

    SvarSlett
  8. Hei!

    Takk for veldig lurt tips om verktøy:) Jeg er helt ny i dette ståltråduniverset:)

    For noen herlige inspirasjonsbilder. Jeg blir dratt mot Tine K stilen stadig vekk, men så klarer jeg aldri å gjennomføre helt. Den er liksom så ren og pen, hihi::)

    SvarSlett
  9. Det hvite fatet bar nydelig... Kjenner det sniker seg inn ett behov for litt mere farger i livet mitt - men det vil nok fortsatt væremed en god del hvitt. Det er jo veldig rent og enkelt da!!!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!