mandag 18. januar 2010

Shopping og bokstaver

Så var det en ny uke med nye muligheter. Jeg er glad for å være på jobb igjen etter hjemmeperiode med syke barn. Begge ungene mine er i fin form igjen, og spiser mat og smiler. Vi fikk heldigvis en kortvarig variant av omgangssyken.

På lørdagen var jeg på Annas Rom og handlet noen presanger, og som tidligere nevnt fikk jeg handlet noe til meg selv også. Det pleier jo som regel og være slik når jeg slipper meg løs i en butikk. Jeg fikk kjøpt meg et & - tegn og en ugle lysestake. Jeg synes uglen godt kan brukes uten lys i toppen. Begge tingene har fått plass på B'en som jeg er så fornøyd med.


Min B bringer meg videre til det jeg egentlig skulle blogge om. Jeg lovet Janne og lage et lite innlegg om salg av hennes bokstaver:

Historien er nemlig slik at bokstavene er fra det gamle skiltet som hang over TØNSBERG TORV. Janne har skiltprodusenten som nærmeste nabo til jobben, så bokstavene havnet der når de var tatt ned fra torget. Janne kjøpte hele skiltet X 2, så hun har en del bokstaver i kjelleren. Hun har bedt meg så pent om å lage en liten link til henne om disse i håp om å få solgt resten av bokstavene som er igjen.

12 kommentarer:

  1. Heisann :))Jeg har sen lunsj i dag og setter meg med kaffekoppen og brødskiva inne hos deg!
    Helgen har gått som en vind og jeg rakk aldri å sette meg foran skjermen så jeg gikk glipp av det forrige innlegget ditt!
    Huff så guffent med faberfantasien til datteren din! Jeg sover aldri noe godt når datteren min er syk og særlig ikke når hun har feber.
    Godt det finnes paracet og at hun kom seg ganske fort igjen.
    Fine bokstaver du har lagt ut her.
    Men aller mest begeistret ble jeg for de fine ugleknaggene!
    De var utrolig søte og jeg klikket meg inn på Annas rom men så at de ikke lå i sortimentet ennå..
    Jeg planlegger noen grep i ytterste gangen/vindfanget hjemme og vil ha nye knagger der ute.
    Får vel se hva jeg kommer over..
    Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Åhh dom är helt underbara, bokstäverna.... Jag skulle mer än gärna köpt ett "s" men det är lite långt bort för mig ;-)

    Kram Lotten

    SvarSlett
  3. Så stilig! Bokstaver med historie:-)

    Johanna

    SvarSlett
  4. Som du vet ble jeg jo veldig inspirert av B en din, og må si jeg er like forelska i min E som brukes som bord i gangen!! Megafornøyd, så her er det bare løp og kjøp:)

    Klem Idyll

    http://idyllogfanteri.blogspot.com/2009/12/kvinnelist-og-pakkesanger.html

    SvarSlett
  5. Nydelig bokstaver!!
    Er så heldig at mannen min har laga noen til meg, så jeg har de jeg trenger..foreløpig!:)
    blir nok fort solgt nå tipper jeg-god reklame:)

    SvarSlett
  6. Herlig, har selv bokstavene s og r og er kjempe fornøyd, skulle gjerne kjøpt alle hadde jeg bare hatt mere plass.... Godt dine jenter er friske og raske igjen..
    ha en super uke
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Hei Minmill
    Ååååååååå, så fantastiske bokstaver!!! Jeg elsker disse store gode bokstavene her. & som du kjøpte var også flott.
    Vet du hvor mye man må betale for disse store bokstavene, Minmill?
    Her er symaskinen i sving, og jeg er ikke blitt smågal! (tror jeg selv da..)
    Jeg trekkes mot maskinen hele tiden og vil bare sy, sy ,sy.
    Startet like gost på 4 ulike lappetepper. Er litt vill sånn og litt ustrukturert. Hopper og danser fra det ene til det andre. Når jeg tenker meg om er det nok ganske typisk stjernetegnet mitt, tvillingene.
    Ja, i helgen har vi også fått gått på ski, Minmill. Du er jo selveste skidronninga i Blogglandia, så jeg må passe på å nevne at jeg har hatt ski på beina, for det er ikke nødvendigvis så ofte jeg får hatt det.
    I dag har det snødd litt. Far i huset er på treninga med minstemann og eldstemann og jeg tutler rundt og gjør ting vi har lyst til. Hører han romsterer på rommet sitt.
    Ha en fin ny uke, Minmill! Gost dere er friskemeldt!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  8. FLotte bokstaver!
    I LOVE YOURE B!;)

    Det ligger noe inne hos meg til deg;) Så bare sjekke:)

    Ha en flott mandag!!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  9. kjempefine bokstaver! må sjekke ut linkene du la inn. har ellers en liten utfordring til deg inne hos meg! :) fordi du har en fin blogg! :)

    SvarSlett
  10. Jeg har bestilt - Juhuuu gleder meg !!!
    har overhodet ikke noe forhold til Tønsberg Torv,men tror men minste engel vil bli superglad for å få bokstaven sin på veggen ;o))))

    SvarSlett
  11. åh, nå frister du altså! har så lyst på en stor E, men føler jeg må være litt fornuftig med pengene mine, så jeg tror jeg står over for denne gang!

    får stikke innom her og beundre b'en din innimellom heller, det er gratis og så får jeg masse inspirasjon på kjøpet ;)

    SvarSlett
  12. Ååå tusen takk for innlegget:) Flere som har tatt kontakt som vil ha en bit av skiltet;)

    Jeg skyller deg en nå, så skal du noen gang starte opp med salg av noe spennende, stiller jeg opp med innlegg om deg;)

    Takk takk takk, nå ble jeg GLAD;)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!