torsdag 14. januar 2010

Det perfekte bilde


Jeg er alltid på jakt etter det perfekte bildet. Da jeg så disse, falt jeg pladask. Jeg tror det har noe med at de inneholder bokstaver å gjøre. Jeg er helt forelsket i bokstaver for tiden. Gråtonene i bildene var pene. Disse er laget av Magne Furuholmen som vi alle kjenner fra gruppen A-ha.


Dette bildet likte jeg også veldig godt, og egentlig falt jeg pladask. Det ligger i en prisgruppe langt under Magne Furuholmes bilder. Du finner dem HER. Prisen er fra £169.00.


Eller hva med dette? Et trykk med filmsitater på fra velkjente filmer. Det finner du HER.

I dag er jeg hjemme med lille M som har blitt syk. Stakkars liten. Hun ser på TV, mens mamma sitter på dataen. Jeg tror jeg må løpe for å gi henne en klem nå. Ha en fin dag.

21 kommentarer:

  1. *likte godt det nederste bildet med filmsitatene! her i huset har de store bokstavene fra nenna-nenna kommet på veggen- de tar seg godt ut! skal legge ut bildet senere* din B ble jo knakende fin på veggen! god bedring til lillingen din* vigdis

    SvarSlett
  2. Mye fint du har funnet!
    Det er noe av det vanskeligste - finne bilder man vil henge på veggen. Kanskje derfor veggene mine er så tomme..) : )
    God bedring til snuppa!

    SvarSlett
  3. God bedring til lille frøkna - og kos dere hjemme som best mulig!

    Flotte bilder!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  4. God bedring til lille snuppen din. Håper hun blir fort frisk igjen :) Hyggelig at du likte lillle stylingen min. Stationboardet er jo egentlig et jukse board da :) Lerret + bokstaver + lim. Tok rett og slett og klippet ut bokstavene, printet ut i tre forskjelige fonter, og limte de på. Latmannsboard burde jeg vel egentlig kallt det..hihi!!

    Om jeg skulle hatt et av trykkene du viser så måtte det vært nr 2. Likte jeg veldig godt :)

    Ha en fin dag hjemme sammen med jenta di!!
    Klem

    SvarSlett
  5. de var lekre =)
    var ikke helt klar over at Mr Furuholmen hadde slikt talent!

    SvarSlett
  6. Første gang jeg er innom bloggen din! Utrolig flott!
    Fantastisk header!

    God bedring til lille jenta!

    Klem, cecilie!

    SvarSlett
  7. Kjempefine bilder! Jeg likte best det i midten! Du har en utrolig trivelig blogg! God bedring til småen!

    Anne G

    SvarSlett
  8. Ja, de var lite mysiga - känns lite gammaldagsa!!! Tack för din goa kommentar och tipset om var jag kan beställa Liebe!!! Kikade in och förälskade mig i ett par örhängen också...farligt farligt :) vet inte huuur jag ska kunna låta bli att beställa..meep, hoppas jag vinner på trisslotterna jag köpt - en sisådär 50 miljoner i månaden i 50 år hade suttit fint :DDD
    Nu ska jag springa och kramar på grabben min...

    Kramhögar Lycke

    SvarSlett
  9. Jeg liker også Magne Furuholmens kunst, skulle gjerne hatt noe av ham på veggen hvis lommeboka hadde tillatt det!

    SvarSlett
  10. Hei Minmill
    Stakkars lille M som er syk i dag!
    Ikke noe kjekt når de små er ute av form! Så flotte bilder!
    Jeg må si at jeg likte billigutgaven best jeg da..Stilig med tall og bokstaver som strammer opp ethvert interiør..
    Jeg er egentlig utrolig kresen på bilder og går fort lei..
    Wiinbladbildet mitt er det eneste som har overlevd over lengre tid..
    I dag er det tur til gjenbruket igjen..Skal se etter bordet jeg fant sist men har belaget meg på at det er borte..
    Salongbord har jeg heller ikke funnet så jeg håper jo at det skal stå et i riktig størrelse der når vi kommer..De har hel 3 femtitallsbord der men alle mangler ileggsplatene og er litt for små uansett egentlig..
    Kos dere videre dere to og så får vi håpe at lille M. er bedre i morgen! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  11. Riktigt snyggt!!
    kram Malin

    SvarSlett
  12. åh,jeg likte det nederste kjempegodt-tror nok ikke bokstavene forsvinner med det første fra interiørverden ♥
    jeg skulle gjerne hatt min egen stationboard-tenkte på å lage et til mannen med navn fra hjemplassen hans-fin bursdagsgave (?)
    varm klem til deg & den lille syke ♥

    SvarSlett
  13. Wow, for noen stilige bilder du har funnet!! Me har ikkje eit einaste bilde på veggen for eg er så kresen men dessa var berre heilt uimotståelige.
    I kveld skal eg ha et par venninner på besøk,koselig!
    Ha ein fin kveld.
    Masse god bedring til lille A!
    Klemmer frå Kamille

    SvarSlett
  14. hei på deg og godt nyttår :D

    så utrolig mye fin inspirasjon du har kommet med i det siste :D jeg har forelsket meg helt i katalogen til rice og nå ble jeg jammen meg litt forelsket i HD sin også, så utrolig mye fint begge plasser! gleder meg til våren kommer nå, med masse daglys og herlige farger :D

    har du fått deg nytt banner på bloggen også? var kjempekult :D

    SvarSlett
  15. Jeg har fulgt bloggen din en stund, men har vel fremdeles tilgode å legge igjen en kommentar! Forandring på det i dag! Likte så godt bildet med filmsitatene, kjente igjen skremmende mange av dem, tydelig filmer jeg har sett mange ganger:) Masse god bedring til jenta di!

    SvarSlett
  16. Åhhh så masse flotte bilder, har selv litt bokstav dilla om dagen så denne herlige inspirasjonen var midt i blinken... tusen takk for det...
    Masse god bedring til din lille frøken, og ønsker deg en fin kveld vidre...
    klem victoria

    SvarSlett
  17. Utrolig flotte bilder!
    Når vi flyttet sist slet jeg lenge med å finne de perfekte bildene til huset. Jeg er ikke tilhenger av for mange 'personlige' bilder på veggene, heller ikke for mye farger. Dessuten må det jo være noe man et man kommer til å like i en tid fremover, ellers blir det fort mange spikerhull ;D

    Jeg har ikke tenkt på at jeg kan legge meg til i maillisten på finn.no ) :) Takk for påminnelse, må jeg inn å gjøre med en gang :)

    Masse god bedring til lille M! Her er minstemann syk også - han er super mammagutt, og det er litt slitsomt i lengden. Kan ikke gå på do uten at det renner tårer i strie strømmer.. så i desperasjon har han fått sitte på fanget ett par ganger i dag.. hihi.. alt vi mødre får til ;-D

    KLem

    SvarSlett
  18. Ja, det var flotte bilder. Jeg har nesten ingen bilder på veggene mine... Det er jo helt umulig og finne. Skulle ønske jeg kunne kjøpt meg ekte kunst. Er allergisk mot bohus og ikea bilder, hehe. God kveld.

    SvarSlett
  19. I like! Skulle gjerne hatt alle bildene!

    Men lommeboka seier at dette tar vi ein anna gang. Eventuelt kan eg stjele inspirasjonen og lage noko sjølv? Hm...

    SvarSlett
  20. *selvsagt kan du låne bilder-bare koselig det! takk for lykkeønskninger-det trengs*klem v

    SvarSlett
  21. God morgen :))Er litt forsinket med alt denne morgenen..Bussen var forsinket grunnet et uhell på motorveien og da jeg endelig kom meg på jobb var det en masse flok som ryddet kontorene her fordi det skulle bones..Nå sitter vi her og hører på lyden av bonemaskinen som ikke akkurat er stillegående men det er fredag og helg så jeg forsøker å tenke positivt :)
    Bordet jeg skulle se etter på gjenbruket ble visst solgt forrige torsdag rett før stengetid men egentlig er det greit..Jeg målte rommet før vi dro avgårde og mistenker at det hadde blitt for stort og ruvende på mitt knøttlille syrom..Så jeg avventer til det dukker opp noe nytt..
    Det ble ikke store utbyttet i går..Fant en fin gammel krakk til og en kulelampe fra 60tallet..
    Sånne lamper lages i nye modeller men den jeg fant var med stempel fra en fabrikk i Randers som produserte stålkunst på 60tallet.Da jeg gikk på nettet og søkte så fant jeg lampen på en nederlandsk auksjonsside hvor det stod at Verner Panton var designeren.Veldig moro å ha funnet en original..Tror jeg skal driste meg til å sprøytelakkere den slik at den kan henge over sofaen..
    Jeg må ha skrevet feil i kommentaren til deg i går..Vi skal ikke ha nytt salongbord men nytt spisebord..Jeg er superfornøyd med salongbordet som vi kjøpte på Finn men spisebordet vårt er litt for langt for stua og vi ønsker oss et mindre gammelt bord som vi kan legge plater i når det kommer gjester. Ser ut som om vi må vente litt på det..Det har i hvertfall ikke dukket opp noe brukbart ennå.
    Vil gjerne ha et som er blankt og fint og med tykk bordplate.
    Finner vi dette kommer vi ikke til å male det.
    Håper det går bedre med lillejenta deres i dag! Det var et godt tegn at hun hadde lyst på pannekaker da :)Ha en fin helg alle sammen!
    Klemmer fra Kardemomme :)))

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!