lørdag 9. januar 2010

Rice sin tur


Veslejenta ligger og sover og jeg har litt god tid foran PC'en. Måtte innom Rice for å se om det var noe nytt på gang, og det var det.

Rice er Rice, og det er ingen tvil om hva de står for. Det er duggfriskt og fargesprakende som alltid. Vår og sommerkolleksjonen er som en dropspose. Stilen og utvalget er relativt likt som før, bare litt andre fargevalg og fasonger. Små glassvaser er noe for meg..


Katalogen finner du HER, og det er morsomt å bla igjennom den. Du kan ikke unngå å få en viss sommerlengsel når du titter gjennom den.


Tekstilene til Rice er veldig sommerlige.


Hvem kunne ikke hatt lyst til å ta morgenstellet her?


Bager og kurver er det et rikt utvalg av. Selv kunne jeg tenkt meg en oldemorsrutet bastveske som sommerveske i år.


Sy-nostalgi.....


Plastbollene har samme fasong som i fjor, men andre kulører. Jeg kjøpte så mye plastutstyr i fjor at det ikke er plass til mer denne gangen. Det handler om å bruke det man har, iallefall når det gjelder sånne ting.

16 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg begynner å forelske med i Rice.Jeg har noen små søte plastbokser fra dem - og kan ikke annet enn å bli i godt humør! :)

    Herlige farger og mønster !

    Klem

    SvarSlett
  2. I love RICE style !!!!! xoxox

    SvarSlett
  3. Slår meg på lag med Ida, begynner å elske Rice. Har sett den nye katalogen deres.....veldig mye fint. Elsker alle deres glade farger.
    Forsatt god helg.
    Klem fra Agathe si sie.

    SvarSlett
  4. Herlig med farger! Sommer blir stas :)
    jeg har de minste boksene fra Rice, og de er geniale å sende med i barnas matpakke (syltetøy, nøtter, rosiner, syltetøy m.m)

    Det er første gangen jeg er innom deg, og her var det jammen flott!
    Jeg kommer helt sikkert tilbake :)

    Madeleine

    SvarSlett
  5. Hmmm herlig inspirasjon, var inne og tittet på katalogen... love it...
    har ikke mye farger selv hjemme, men elsker farger allikevel, herlig sommerfølelse....
    klem victoria

    SvarSlett
  6. så kjekt å se!
    jeg er så dårlig på å sjekke ut nyheter (men får jo med meg litt rundt på bloggene)

    SvarSlett
  7. Rice sine produkter er bare heilt herlege. Flotte fargar som ein blir glad av å sjå på.
    Her gjer me oss klar til skitur. Kjekt med snø!!
    Ha ein super søndag!
    Klemmer

    SvarSlett
  8. *drømme om sommer og sol* ;-) Jeg syns de vasene deres var så fine, tror jeg må investere i ett par. Skulle ønske de solgte de bollene sine enkeltvis jeg, så man kunne plukke favorittfargene..

    Her skinner solen om ikke annet, tross alt bedre enn regn og våren blir desto deiligere når den omsider kommer! :-) <3

    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
  9. Jeg absolutt digger Rice. Det er så deilig at noen tør å introdusere noen sterkere og mer varierte farger enn normalen. Hva skulle vi gjort uten dem? Hihi, nesten en liten hyllest:D
    Nå må jeg nok suse innom katalgoen deres også. Suste jo innom HD sin etter å ha vært hos deg. Vi trenger denne inspirasjonen nå når boligene våre er som blanke lerrett etter all julepynten!

    Maya

    SvarSlett
  10. Åh, det er så herlige farger. Takk for inspirasjon ;)

    SvarSlett
  11. vi brukte oxan gulvmaling.
    vi hadde ikke sand i.
    den er nok litt glattere enn før vi malte den. men det er jammen ikke mye. vi tak i en fantastisk rulle til alle spilene/rekkverket.
    10 cm mikrofiberrulle. finishen ble helt nydelig!

    SvarSlett
  12. Tack för din kommentar!

    Massa färgglada vaser vill jag ha, men jag försöker att dra ner på shopping och det är svårt när man hittar massa fina saker hela tiden! :P Kanske kan man köpa små vaser på loppis och spraymåla dem! :)

    Gott nytt år till dig med, om jag glömt säga det!

    SvarSlett
  13. åå rice har så mye fint, jeg har sikret meg en del av det som er på bildet. nydelig blogg forresten

    SvarSlett
  14. Just questioning if eBay permits you to sell [url=http://www.ticketchoice.com.au]concert tickets[/url] on-line? Do you know if you will discover any restrictions depending on what country you're in?

    My parents have just known as me and asked if i could "get rid" of their two tickets to a concert as they wont be able to make it because of another family event.

    Apart from asking pals etc, i thought ebay would be a great place to market them.

    But whats ebay's policy on selling tickets? Ive heard alot about it about the news but ive forgotten what happened.

    and if it matters, the concert is within this coming month

    Thanks in advance for your advice.

    SvarSlett
  15. Just wondering if eBay permits you to market [url=http://www.ticketchoice.com.au]concert tickets[/url] on-line? Do you know if you'll find any restrictions depending on what country you're in?

    My parents have just called me and asked if i could "get rid" of their two tickets to some concert as they wont have the ability to make it due to another family event.

    Apart from asking pals etc, i thought ebay would be a great location to sell them.

    But whats ebay's policy on marketing tickets? Ive heard alot about it on the news but ive forgotten what happened.

    and if it matters, the concert is within this coming month

    Thanks in advance for the advice.

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!