fredag 22. januar 2010

Fredags sysler.



Hei hei, bare et lite snertent kjøkkenbilde herfra i all hui og hast før jeg tar kvelden. Jeg likte lampevalgene i dette kjøkkenet. I dag har jeg ikke vært aktiv på bloggen i det hele tatt. I går kveld skrev jeg ørten kommentarer rundt forbi fordi jeg har vært så på etterskudd. Men i dag har jeg ikke vært på en eneste blogg.

Dagen i dag har gått til sykehus med lille M, som skulle få dren i øret. Vi har ventet og ventet og ventet, og var hjemme igjen sent på ettermiddagen. Jeg har vært litt utladet etter det, og kvelden har gått til tv og tacospising. Nå påkker vi bagen og drar til fjells i morgen tidlig. Det gleder jeg meg til. Tror jeg trenger litt miljøforandring akkurat nå. Måtte bare innom her og legge fra meg en noen ord, og ønsker alle dere der ute en fantastisk helg.

Klem Minmill

18 kommentarer:

  1. Hei

    Har lige opdaget din fine, fine blog via link hos kvirrevitt og har straks lagt mig til som fast læser. Her er fuld af skønne herligheder, og jeg vil glæde mig til at læse med fremover...

    Hilsen Helle

    SvarSlett
  2. Herlig bilde!! :) Håper det går bra med den lille og at du får en velfortjent liten "ferie" til å samle litt krefter :)

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  3. Fint bilde :) Forstår godt at du er sliten etter ein slik dag, håpar lille A har det bra. Og nyt hyttetur,det gjør underverket :)

    Ynskjer deg ei god helg!
    Klemme frå kamille

    SvarSlett
  4. fint kjøkken. ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  5. Ha en fantastisk helg, håper du får samlet energi til en ny uke. Klem.

    SvarSlett
  6. Herlig inspirasjonsbilde!
    Har en award til deg;)

    SvarSlett
  7. Så herlig å se bilder fra hjemmet ditt - mange fine detaljer. Håper dere får det fint på hytta!! :)

    SvarSlett
  8. Ja, og FOR et kjøkken! Ser så innbydende og koselig ut! :o) Ønsker deg en fin helg! :)

    SvarSlett
  9. Hej hej...du har ett award att hämta hos mig:)
    kram

    SvarSlett
  10. Fine de plonkaputene ja! Og heldige du som har fått de i hus :)
    Selv har jeg ikke fått handlet noe fra Epla ennå, jeg bare surfer rundt der inne og suger til meg inspirasjon ;)

    Likte kjøkkenbildet ditt!

    SvarSlett
  11. ja, disse lampene falt også i min smak Digger den røffe stilen! KJøkkenet var jo heller ikke å forakte:) God helg til deg og din familie, håper alle sammen holder seg friske!

    Maya

    SvarSlett
  12. Hei hei - håper det går bra med frøkna di og at du koser deg på fjellet!!

    Ha en finfin søndagsettermiddag!!

    SmilKKann

    SvarSlett
  13. for et fantastisk bilde, det var virkelig en kjempe flott kjøkken...
    Håper du koser deg på fjellet, deilig med litt miljø skifte...
    ha en flott søndag
    klem victoria

    SvarSlett
  14. Hei du :))
    Så er det ny uke igjen!Morsomt at unegen være byttet plass på kartet i helgen.tenker jentene dine hadde det fint på Disney on ice.
    Vi har vært på -on ice forstillinger opp gjennom årene vi også og ungene elsket det! veldig flotte show!
    Min datter har vært hos sin venninne fra tiden i Oslo.
    Vi flyttet fra hovedtsaden nesten samtidig men klarer fint å holde kontakten selv om det er noen mil mellom oss nå. Jentene ble bestevenninner i barnehagen og det er så koselig at de fortsatt kan treffes. Jeg er en skikkelig hønemor og det mangler ikke formaninger når jeg setter henne på bussen alene men de har jo godt av å få prøve seg på egenhånd.
    Sommeren hun fulgte 9 år ble hun invitert med en venninne nedover til Kroatia og da skulle hun reis alene hjem med fly fordi vi skulle reise til Barcelona uken etter.
    Jeg sov nesten ikke mens hun var borte. Tenkte bare på denne flyturen hennes. Da er det litt mindre forhold og tryggere med bussen til Arendal..
    Så herlig kjøkken du viser under her! jeg liker slike røffe kjøkken!
    Flott lampe og lekker stol i lyseblått! Alt ser tilfelsig ut men får meg til å tenke at det er nøye gjennomtenkt likevel!
    Utrolig lekkert og rustikt!
    Ja jeg hadde flaks med symaskinen.
    Symaskiner er grisdyre og jeg har egentlig ikke råd til en maskin til mange tusen for øyeblikket.
    Dessuten kan jeg jo ikke sy annet enn rette sømmer så jeg trenger ingen flott maskin med mengder av
    muligheter. Det viktigste er at den er driftsikker og syr jevnt.
    Så flotte farger du har på rommet "ditt" i innlegget under her!Grønt er så friskt og herlig!
    Moro å se bilder fra hjemmet ditt!
    Ha en fin dag videre Minmill!
    Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  15. Et HERLIG kjøkken! Ser jo at min kjøkkenlape ligner veldig på den der. Burde bytte til større pære altså!

    Håper alt er bra med den lille med drenet. Høres ikke godt ut.

    klem
    emma

    SvarSlett
  16. Hej søde dig..:-) Kan ikke du sende meg din adresse? Har lyst å sende deg noe skjønner du...:-)
    Klem

    SvarSlett
  17. for et herlig bilde!!!
    håper det er bra med den lille, er ikke noe rart at du blir sliten etter slikt..var sikkert godt med en liten helgeferie både for liten og stor tenker jeg...

    ønsker deg en fin kveld minmillvennen,
    klem

    SvarSlett
  18. God kveld. Må si at dette kjøkkenbilde ga meg litt hjertebank... Så kult! Håper alt er vel og bra med den lille. Kos dere på fjellet det hørtes kjempe deilig ut. klem fra meg:)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!