fredag 15. januar 2010

Fint interiør i bloggen "Jeg er Jonathan"


Eieren av bloggen Jeg er Jonathan, har gitt meg lov til å bruke disse bildene fra hennes blogg. Første gang jeg var innom henne falt jeg pladask for dette bildet av stuekroken. Hun har lampen over alle lamper, som jeg ønsker meg, en Jielde gulvlampe. Jeg liker så godt den avlappede og lekne stilen de har i sitt hjem, og jeg kunne flyttet rett inn her med en gang. Bloggen er en blanding av familieliv og interiør. Se på bildene nedover her og bli inspirert.


Vidgis har også kjøpt store bokstaver fra samme sted som jeg kjøpte min stor B. Sjekk så kult dette ble. Jeg er helt overveldet. V og T er forbokstavene til husets eiere


En herlig kjøkkenkrok med turkisgrønne innslag.


Herlig bilde fra gangen. Sjekk industrilampen i taket. Me like.



Stilen på soverommet er også dønn avslappet. Kofferter i vinduet, bunker med blader bøker, gamle hekletepper, retrolamper på veggen.


..og selvfølgelig en søt Hang-It-All knagg på veggen.


Høye stabler med blader. Et flott stillben dette her.



Til slutt et nydelig dekket bord.

Jeg anbefaler dere å avlegge denne bloggen et besøk i ny og ne, iallefall hvis du likte noen av disse bildene.

En god helg ønskes alle. Jeg kan nevne at lille M er i bedre form igjen, heldigvis. Vi reiser til hytta i morgen, så jeg er nok tilbake på bloggen over helgen igjen. Klem...

27 kommentarer:

  1. utrolig flotte bilder, må nok innom her en tur ja ser jeg ;o)

    Kos deg i helga!!!

    SvarSlett
  2. Så lekker blogg du har, flask å finne den!! Jeg kommer snart tilbake jeg!! Skal bare ha unna en helg med bortimot 40 gjester....

    Ha en fin helg du også!! Klem Aase

    SvarSlett
  3. her har jeg vært før jeg gitt, men vistnok aldri lagret adressen, så tusen takk for påminnelsen!!!
    Ha en knakene fin helg - her skal ejg spurte og rydde/ vaske til helga før jeg SKAL på gymmen og så hente ungene og så ta helg!!!

    SvarSlett
  4. Mm vilka härliga bilder! Jag skall genast kolla in den bloggen ;-)

    Kram Lotten

    SvarSlett
  5. her var det mye inspirasjon må jeg få si!! skal jammen meg ta meg en tur innom den bloggen jeg også:-)
    har ikke sett "hang it all" i de fargene før. det var veldig fint og litt mer fargene jeg kunne hatt i min gang:-)

    SvarSlett
  6. Takk for tips om fin blogg! :-)
    Også så bra at småen er bedre da, man blir liksom så hjelpeløs når de små ikke har det godt.

    Selv fikk jeg litt "panikken" her igår. Tenkte at vi har god tid, 9 uker er leeenge..men så, hva om hun bestemmer seg for å komme noen uker før? da er vi plutselig nede i 6-7 uker..og det er jo ikke mye. Hjeeelp! hehe (snakk om katastrofetanker)

    Enig med deg at hvitt sengetøy er fint! Er egentlig veldig glad i hvitt generelt, men det funker heller dårlig i denne familien. hihi ;-)

    Ha en finfin helg da!

    Klemmer

    SvarSlett
  7. må si meg enig, en fantastisk fin blogg er det :D jeg er såååå forelsket i det turkise kjøleskapet! mon tro om jeg må gå i gang med å male mitt? haha, er det litt sært kanskje? er jo såååå fint :D

    god helg til deg :D

    SvarSlett
  8. Lekre inspirerande bilete. Definitivt ein blogg eg må meir inn på. Og eg diggar din!

    God helg!

    SvarSlett
  9. Ja, det er en finfin blogg!

    Ha en superduper fredag Minmill!:-)

    SvarSlett
  10. Hei Minmill! Takk for at du tippset denne bloggen :))
    Lekker inspirasjon! Ha en kjempefin helg, kjære deg.
    Fredagsklemmer fra Pillepalle

    SvarSlett
  11. For et f a n t a s t i s k hjem!! Den bloggen må jeg inn å se på! Akkurat sånn stil jeg liker, og gleder meg til å få tilbake!:) Takk for at du delte det med oss.
    Utrolig fine bilder du viser under her også. De fra Magne Furuholmen var jo råfine! Og jeg likte også godt de med filmsitater på:)

    God helg til deg og dine:)

    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  12. Hehe så morsomt å se alle bokstavene mine kommer til sin rett i alles hjem. Vigdis har et kjempe STILIG hjem, utolig persolig sammensatt og fint.

    Vet ikke om du vil gjøre det, men lik gjerne til siden min om bokstavene;) jeg har så mange igjen som venter på et nytt hjem.

    Ha en kjempeflott helg.


    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  13. For et deilig hjem!
    Takk for linken!

    SvarSlett
  14. pent hjem.
    med mange godbiter og fine detaljer. må inn å sjekke ut den bloggen:)

    SvarSlett
  15. Hei igjen;) Ja det var kjempe morsomt å se hvor de havner;)

    Kjempemoro om du laget en litt snutt om bokstavene:)

    Jeg har nok igjen kan man si,
    3 X R,
    2 X T,
    1 X V
    1 X E
    1 X O
    1 X N

    Ja det er noen av de, har flere i kjelleren;)

    Ønsker deg en knallfin helg,

    Klemmer

    SvarSlett
  16. Takk for koselig hilsen:) Ønsker deg en flott helg!

    Skal ta meg en tur innom denne bloggen!

    Lena :)

    SvarSlett
  17. Såå mange flotte bilder, den bloggen skal eg garanter besøka meir enn ein gong. Tusen takk for tips!
    Eg har akuratt bestilt meg ein stor R. Greide å bestilla meg tilslutt :P V og T var og fine. Gler meg.
    Nå er det tid for pizza.
    Ha ei god helg!
    Klem frå kamille

    SvarSlett
  18. For noen fantastiske bilder... love it...
    Takk or tipset, her må jeg innom med en gang... elsker å oppdage nye blogger....
    Kos dere masse i helgen♥ og godt å høre at formen på den lille m er bedre...
    klem victoria

    SvarSlett
  19. Der titter jeg innom rett som det er. Fin fint hjem og skjønn liten gutt også!

    Godt å høre at vesla er på bedringens vei. Kos dere på hytta og ha god helg.

    :)

    SvarSlett
  20. For noen flotte bilder! Denne bloggen skal definitivt avlegges et besøk:)
    Er så imponert over folk som klarer å få til en så personlig stil og lager et hjem som er fullt av sjel! (Noe jeg strever med selv...)
    Også er det så fint når man får interiøret til å se "tilfeldig" ut, selv om det helt sikkert ligger både mye arbeid, tid og penger bak:)

    SvarSlett
  21. Oj! Her var det smakfullt!!! Ang perlesnoren min - her henges klær til tørk:)

    SvarSlett
  22. Hei Minmill!
    Ja, jeg har vært innom denne bloggen og disse bildene er suvernt fine. Liker stilen veldig veldig godt. Det første bildet er favorittbildet. Jeg er jo også en Jielde-elsker og så er jeg så glad i stiger og farvesorterte bøker.
    Tusen takk for lang hilsen.
    Måtte le; pust rolig sier du. Ja, kanskje er det akkurat det oppspilte, oppskrudde Kaspara bør gjøre. Jeg er et luftmenneske (astrologisk sett) og i blant tar jeg litt av. Mannen min pleier å illustrere oss ved at han er en person som går med en luftballong i handa. Luftballongen er meg som svever høyt der oppe et sted. Han prøver å ikke slippe taket og la meg få litt følese med bakken.
    Vi er nok ulike med å sette seg ned å lese instuksjonsboka osv. Jeg er sååå utålmodig med sånt.
    Vil bare frese i gang med en gang.
    Fikk vært i butikken i dag med symaskinen og de fant ut hvorfor jeg trøblet. Det ble noe gærent med treeingen. Tråden hadde gått utenfor sporet et sted og dermed skapte det krøll. Etter litt blogging, skal jeg sette meg ned å se om den virker her hjemme også. Pust rolig, he, he!
    Far i huset er ute og spiser med kollegaer i dag og ungene og jeg har koset oss med hjemmelaget pizza og " So you think you can dance?" Herlig med helg!
    Ha en strålende helg, Minmill!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  23. great home , with lot""s of cool vintage

    SvarSlett
  24. Ja..den gulvlampen er på ønskelisten....skal sjekke den bloggen nå...masse morsomme detaljer...og en blanding av alle stiler...kult....
    ha en fin lørdag
    klem klem

    SvarSlett
  25. Hei... :)
    Ja, er litt tilbake sånn av og til hvertfall:)
    Ja, husker du spurte om kurvene. Jeg har kjøpt mine på KID i det siste.. er så fornøyd med de atte!
    Men.. Har to søtre som har startet butikk i Lillesand, To fruer heter den... Mange skjønne kurver! Jobber her i dag nemlig. ;)
    Og du, de bokstavene er jo bare nydelig.. Visste ikke at din B var så stor... Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den??
    Klem

    SvarSlett
  26. *søte minmill! så utrolig koselig at du laget et innlegg om oss-det tar jeg som et kjempekompliment fra en stilsikker dame som deg! tusen takk*
    så dumt at jenta di har blitt syk. men hytta blir jo som du sier stående, så da er det jo bare å ta en tur senere. det viktigste er jo tross alt å være sammen med de små elsklingene* hyllene kommer fra svenske string. de er helt fantastiske, og jeg er så forelska i dem! de store jeg har i stua kjøpte jeg på norway says for mange år siden, men de har jo lagt ned. men designtorget har dem. de har også pockethyllene, som de de små jeg har i stua og den røde på jonathan sitt rom heter. sjekk ut string.se for de ulike modellene. den røde varianten lille j har på rommet sitt er forresten på 50% på desigstorget nå, og det hjelper jo veldig på prisen;) ha en strålende lørdag- vi snakkes på bloggen snart*
    stor klem fra vigdis

    SvarSlett
  27. åååå guuuuud aaaaa meeeeeeg, så skitfint!!!! herlig inspirasjon, SÅ bra du deler....den bloggen var ny for meg!

    godt at lille m er bedre!:)

    stor varm klem fra meg

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!