lørdag 16. januar 2010

Sånn ble det i dag....


Det ble visst ikke noe hyttetur på oss denne helgen likevel. Omgangssyke er visst mer smittsomt enn jeg trodde. Lille M klarte å smitte store M, og i går kveld rundt midnatt hadde vi nok en syk jente her i huset. Stakkarsen hadde en tøff natt og en feberfull dag i dag. Jeg må innrømme at jeg ble litt skremt når hun hadde feberfantasier og så ting rundt seg som jeg ikke kunne se. Men etter en paracet var feberen på tilbakegang. Selv om hytteturen gikk i vasken, gjør det ingenting for meg, fordi det kommer flere helger framover vi kan kose oss på hytten.


Nok en gang har jeg vært i bildearkivet og denne gangen vil jeg vise noen flotte bilder fra Madame Stoltz. Jeg har selv en og annen ting derfra, mest sink-ting. Jeg liker stylen godt, og disse bildene synes jeg er så fine å bare se på.


Når jeg ser bilder som dette, merker jeg at jeg begynner å lengte etter vår og sommer. Men nok en gang så må jeg si at jeg koser meg denne vinteren med snø og kuldegrader, men det er greit å vite at det kommer en vår og en sommer om ikke så altfor lenge til.


Til slutt, et bilde av noen skjønne ugle kroker. Mener jeg har lest at Annas Rom skal ta inn disse. Jeg var der ute i dag for å kjøpe noen presanger, men kunne ikke finne dem i butikken. Så de er nok på vei inn. Jeg kunne virkelig tenkt meg å ha disse på veggen her hjemme. Jeg kjøpte noen andre godiser der utenom presangene, men det kan jeg vise i neste innlegg.

15 kommentarer:

  1. uff...stakkers jentene dine.
    omgangssyke er veldig smittsomt og så grusomt å ha! helt utrolig fine bilder du har funnet...så enkle og rene.

    SvarSlett
  2. ..freche og vårlige bilder - herlig! Morsomme ugler!

    God bedring til jentene!!

    Ha en super lørdagskveld!

    SmilKKann

    SvarSlett
  3. Huff, ikke no særlig med omgangssyke.
    God bedring til jentene dine!

    Hærlige bilder her, gleder meg til våren!!

    Fortsatt god helg:)

    SvarSlett
  4. Fine bilder! :-) Likte lysestakene, også uglene da. De var søte. Håper sykdommen gir seg snart hos dere, omgangsyke er bare..blæææ.. :-p

    SvarSlett
  5. Nydelege bilete som eg berre får ei god kjensle av.
    Ha ein god dag!

    SvarSlett
  6. uffda... Det var ikkje kjekt med omgangssjuken. Håpar dei blir fort friske. Likte godt lysestakane og uglekrokane!! Lysestakane er dine?

    Ha ein god søndag!
    Klemmer

    SvarSlett
  7. uff.... Ja det er ikke noe særlig, omgangsyken er smittsomt vært fall innen familien... Er jo så kjedelig å ha, masse god bedring til jenta di....
    Men flotte bilder du viser, likte veldig godt de lysestakene...
    klem victoria

    SvarSlett
  8. Gleder meg til våren. Kjempe fine bilder. Håper det går bedre med jentene dine, ikke noe kjekt å ha omgangssyken. Takk for tipset om butikken Annas rom, vi flytter til Kristiansand til sommeren, så da er det godt å vite at det er noen gode interiørbutikker rundt:-)Kjenner bare de butikkene som ligger i Markens. Men vi gleder oss til å flytte sørover igjen etter tre år i Sandnes.

    Mvh Ann Kristin

    SvarSlett
  9. Uff det er ikke noe moro..men som du sier selv det kommer flere helger utover.

    Ønsker deg og dine en fin søndagskveld.

    Herlig bilder di viser;)

    SvarSlett
  10. Huff - omgangssyke er kjedelige greier, men heldigvis pleier det å gå fort over :) God bedring til hele bunten!!

    Nydelige bilder - ble ordenlig glad og sommerlengtede av å se på de :)

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  11. Huff da, omgangsyke er noe dritt. Vi har heldigvis sluppet unna denne vinteren - bank i bordet - får håpe dere er ferdige med det nå, så det blir en frisk og fin uke ;o)

    SvarSlett
  12. God kveld der. Ikke gøy med syke barn. Feberfantasier er ingen hyggelig ting å ha... Ønsker de syke god bedring. Ønsker deg en god start på uka.

    SvarSlett
  13. Omgangsyke er det verste.....God bedring til dine...Flotte bilder:)

    SvarSlett
  14. huffa! omgansgsyke er utrolig kjedelig!!! vi hadde en omgang før helgen. æsj:)

    herlige nydelige ugler:)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!