torsdag 7. januar 2010

House Doctor nytt



Man kan merke at det er snart er vår når alle de kjente kjære leverandørene gjør om på sine nettsider og nye kataloger blir lagt ut. Denne gangen er det House Doctor som gjør et lite slipp. Linken til ny katalog er HER. Den er en fryd å sitte å bla i. Jeg har jo alltid vært en fan av House Doctor sine dupeditter, og synes fargevalg og mønster er helt unikt. Jeg liker spesielt de mønsterbelagte bokstavene som kommer. Her er et lite bilderas fra deres nettside. Se og nyt.....
















Det er ikke så mye bloggaktivitet fra meg for tiden. Jeg er litt sånn avsporet kan man si. Av erfaring vet jeg at det kan snu fort. Tror det er deilig å ha en liten pustepause fra bloggen av og til, og ikke minst sunt. Men en stor takk til dere andre som henger i strikken, jeg finner stor glede i å besøke dere og se på alt det fine dere viser fram.

11 kommentarer:

  1. hei minmillvennen

    godt nytt år til deg!
    for noen deilige bilder, skikkelig godis :)
    plundrer med å finne house doctor i nærheten her her bor så det er jammen meg bra det finnes nettbutikker...

    knallfin header du har fått deg, me like!

    varme klemmer

    SvarSlett
  2. Åh, mmmmmmm.... Eg nyt verkeleg dei bileta! Herleg glade, vårlege og inspirerande!

    Kos deg masse med andre ting enn blogging, for det skal ikkje vere stress.. Men vi er alltid glade for dei fine innlegga dine, altså! :)

    Ha ein nydeleg, frisk januardag!

    SvarSlett
  3. Åh ja, de har så mye fint.

    Fi header du har fått seg, herlig!! :D

    SvarSlett
  4. House Doctor har verkligen vackra saker o bilder! Så inspirerande...

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Deilig med vårlige, freshe pastellfarger. Bare elsket den skålen med blåbær- knallfin og putene i sengen også. Herlige tekstiler! Er godt å ha blitt kvitt jula nå kjenner jeg, bloggelysten min har kommet mer tilbake etter at jula ble kastet på dør ;) Tror det er godt med en liten pause innimellom! Sier som Vibeke- super fin header ;)

    Klemmer til deg!!!

    SvarSlett
  7. Helt enig med deg, HD har sååå mye lekkert!

    Ha en superduper kveld!

    SvarSlett
  8. Det er ikke vanskelig å bruke penger på ting fra House Doctor, nei!!:) Sååå mye fint!♥ ♥ Det er en av mine favorittleverandører!

    Skjønner godt tanken om bloggpause, jeg var der selv etter jul.. Men plutselig kommer gnisten tilbake!:) Vi går hvertfall en lys og fin tid i møte!♥

    God klem til deg:)

    SvarSlett
  9. er SÅ koselig når du har vært innom og lagt igjen gode ord hos meg, blir så glad :)
    nå durer vi avgårde for å hente fia..

    god helg vennen,
    varm klem fra meg

    SvarSlett
  10. Så herlige bilder fra House Doctor!!! Akkurat hva jeg trengte på morgenen! Dette merket har alltid vært en favoritt og jeg kan virkelig drømme meg bort i denne katalogen! Synes det er vanskelig å finne forhandlere som har de rette tingene her til lands. I Danmark føres jo disse produktene overalt. Sitter med årets sommerhuskatalog og planlegger minst en uke i danmark til sommeren også. Vet ikke noe annet sted som har så flotte strender og mange fine gjenbruksbutikker..
    Lengter virkelig til varmere dager nå! Det var 29 minusgrader ved bekken i dag morges og det er vireklig i kaldeste laget.
    I går kveld åpnet de på gjenbrukslåven etter nyttår og jeg var selvfølgelig på plass.
    Fant knapper, stoffer og en gammel krakk som var malt i en merkelig men helt super farge.
    Må vente med å ta bilder til i morgen. Nytter ikke å ta bilder på disse mørke vinterkveldene når jeg kommer hjem fra jobb..Flinke deg som har begynt å trene.
    Jeg BURDE gjøre det jeg også men er altså ikke noe flink til å gjennomføre..Ha en fin helg!
    Klem fra Kardemomme :)))

    SvarSlett
  11. Nyydelige bilder!! :) Takk for flott inspirasjon!

    God helg :)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!