fredag 14. mai 2010

Et perfekt kjøkken i et herlig hus


I et kritthvitt sørlandshus ved havet ligger huset til min gode venninne. Der var vi på besøk i går, og jeg fikk lov til å knipse bilder og legge ut på bloggen. Huset hennes er et drømmehjem spør du meg. Her kunne jeg flyttet rett inn. Huset er eldgammelt, men totalrenovert, så her er alt nytt og flott. Det er vinduskarmer så tykke som jeg bare kan drømme om...

Det står herlig pynt i disse vinduskarmene.....

Min venninne har sans for detaljer som gjør oppbevaring av vaskemidler til en drøm....

Herlig sinkpynt hengede i kjøkkenvinduet....

En Collage hengelampe fra Louise Poulsen over spisebordet. Den er såååå fin.....

Til og med støvsugeren på kjøkkenet matcher til interiøret.....

Så til slutt et bilde av veggen der alt det tekniske er samlet: kjøl/frys, ovn, microovn og kaffemaskin. Og ikke minst en herlig mursteinsvegg med innbygget kjøkken peis.... Legg merke til gulvet som er høyglansede store fliser.

Takk til deg kjære venninne for at jeg fikk lov og dele disse bildene med mine bloggvenner. Håper jeg kan få lov til å komme å knipse flere bilder en gang.......

6 kommentarer:

  1. venninnen din har et utrolig fint hus... *drømme* Likte spesielt lampen over kjøkkenbordet og hjørnet på kjøkkenet med alt det tekniske, det var utrolig stilig sammensatt.. Ønsker dere begge en fin langhelg! :)

    SvarSlett
  2. Ja, her var det virkelig flott! Mange lekre detaljer i dette huset.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. For ett fantastisk hus,her skulle jeg også glatt kunne flyttet rett inn ;)
    Ønsker deg en fin langhelg - kos deg masse !!!

    SvarSlett
  4. *grugle gurgle* jaaa... dette var RÅ kult! Liker gammelt hus med nytt interiør.

    Ønsker deg en gooood helg.

    SvarSlett
  5. Nydelig hus ♥ Er så flott med slike dype vinduskarmer!
    Herlig kjøkken og:o))

    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!