fredag 13. november 2009

Er du Etsy fan??


.......i såfall kan du glede deg. Et knippe mennesker overfører ideen fra Etsy til norsk plattform. Denne portalen har fått navnet Epla og åpner 16. November. Det er jo som en julegave fra internett dette.

Som på Etsy, kan man selge egenproduserte ting ved å åpne en liten nettbutikk hos Epla. Det er jo så mange bloggere som starter små minibutikker via sin egen blogg, og ønsker man å drive dette litt videre, så er jo Epla neste skritt. En felles salgsportal vil jo gjøre at du som selger noe, får flere treff og høyere sjanse for å selge varene. Det skal bli spennende og følge dette nettstedet.

Jeg må benytte meg anledningen til å takke dere alle for søte kommentarer de siste dagene. Jeg har ikke hatt tid til å ta meg en runde for å si hei tilbake, men skal prøve og rekker over til dere nå i helgen.

God helg!

16 kommentarer:

  1. Jeg har nedtelling - det blir kjempebra!!!

    SvarSlett
  2. Så bra! Takk for tips, og god helg.

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Takk for tips, gleder meg:)
    God helg.
    Tonje♥

    SvarSlett
  4. Kor spennende!!!!! Glede mæ te å se ka som kommer der,for det e jo så mange utrolig dyktig kreative mennesker der ute:-)ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  5. Jeg venter i spenning!! :-) Bare jeg husker det den 16. da.. :-o

    SvarSlett
  6. Jepp...thanks dear...
    Dette blir spennende,
    Drops.

    SvarSlett
  7. Hei, og tusen takk for herleg kommentar hjå meg :) Du har jo ein super blogg, og eg må rett og slett sporenstreks oppdatere rollen min. Blei brått usikker på om det heiter sprenstreks, men du skjønar kva eg meinar :)

    Så utruleg spennande med norsk salgsplattform gitt. Dette har eg ikkje fått med meg... Så knallfine strømper du har sydd forresten! Eg får desverre ikkje tid til å sy så mykje som eg vil, men alt har si tid som det heiter ¨så fint.

    Ynskjer deg ei super helg, stor klem frå linda

    SvarSlett
  8. Spennande med Epla. Har ikkje høyrt noko om det.
    Dp legg du kanskje ut noko der då, du lagar så mykje fint!

    SvarSlett
  9. Så spännande med Epla, här i Sverige finns ju något likande som kallas Signerat.se, det känner du säkert redan till! :)

    Tack för dina söta kommentarer hos mig, det gläder mig verkligen att du tagit dig tid att skriva långa kommentarer! :) Tusen tack!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  10. I love Etsy! Her kan det gå med flere timer... så mye fint og ikke minst unikt:) Takker og bukker for den kjempe koselige hilsnen fra deg. Ord som varmer;) Ønsker deg en god helg snilla. Klem fra meg.

    SvarSlett
  11. Det ryktes om det ja ;) Blir spennende å se hva det blir å finne der!

    Herlige innlegg under her. Kjempe fine sokker du har sydd, skjønner godt at man får litt dilla når resultatet blir så bra. Her strikkes det for harde livet, så det blir ikke så mye tid til blogging om dagen. Blir endel hjemmelaget herfra i år ;)

    Ha en herlig lørdagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  12. Heia, det virker som en smart plattform. Gleder meg til den åpner.
    Og ja, jeg er veldig svensk, men har bodd her så lenge, mannen er norsk og barnen snakker norsk, så det blir mest svorsk her. Vanskelig å holde seg bare til svensk. Særlig når jeg er inne på en norsk blogg.
    Men det får gå...

    Og hjertelig takk for hilsen. :)

    SvarSlett
  13. Ja det er kjempebra tiltak! Jeg er kjempefornøyd sålangt! Og så er jeg kjempeimponert over alt det vakre som er lagt ut der!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!