onsdag 28. november 2012

Stor sort adventsstjerne

Den største sortmalte adventsstjernen har jeg plassert på skjenken i stuen istedet for i gangen. Jeg må innrømme at jeg er forelsket i sortmalte julestjerner akkurat nå. For noen år siden var det utenkelig for meg at noe av julepynten  skulle være helt sort, men nå tenker jeg helt annerledes. Hvorfor ikke litt sort pynt?

Jeg kommer til å eksperimentere litt med blande inn litt gyldne innslag i form av gull eller kobber, men så langt har jeg ikke kommet enda. Enn så lenge får man kalle dette for moderne, etnisk, bohemsk julestillben. Jeg kan ikke dra julepynten så langt enda, siden vi ikke har begynt desember engang.




Nå har det blitt noen innlegg i det siste om sorte stjerner, så jeg tror vi har en liten pause fra dem en liten stund nå. 

5 kommentarer:

  1. Knall tøft!
    Ser dette er en skikkelig trend iår! Mange bloggere som går for sorte stjerner iår! Og jeg LIKER det!!
    Din var kjempe fin ;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Synes du er så flink:) Blir kjempeimponert.

    Klem fra May Eli

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig på skjenken din, sort stjerne var stilig!
    Også takk for tipset til julekalender-lykten. Den skal jeg herme etter:-)
    Inspirerende blogg du har!
    Hege

    SvarSlett
  4. Utrolig fint pynt! Elsker dette grønn!
    Klemmer, PillePalle

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!