onsdag 7. november 2012

Klokke og hjertepynt


Jeg er tidlig ute med å pynte til jul i stua. Jeg kom over denne diskrete julepynten hos Annas Rom. Den er så nøytral at jeg føler ikke det blir så veldig julete.

Det er type avispapir som er strimlet og limt sammen. Jeg liker sånn pynt jeg. 


Jeg ser at vi er allerede kommet til 7. november og julen er nokså nær. Skjønner at jeg må henge i litt dersom jeg skal få unna listen til jul som f.eks. julekort, gaver, baking, laging av julegaver. Det er jo alltid meg som mor som får disse oppgavene, enten jeg vil eller ikke.

5 kommentarer:

  1. Kjempe fin "resirkulert" pynt og det funker jo kjempe fint som litt førjulspynt:) Selv har jeg flere resirkulerte kurver fra søstrene grene som er laget av ukeblader og lignende. Kanskje du har de òg?:) Ha en fin kveld og takk for et koselig lite innlegg! Hilsen fra Neri kunst bloggeren:))

    SvarSlett
  2. Kjempestilig!!
    Tror jeg må ta meg en tur ut til Annas rom:)
    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Janne som er i julemodus:))

    SvarSlett
  3. Kjempekul pynt, masse fin pynt der ja.
    Jeg har ikke begynt å pynte t jul ennå i slutten av november er vel meste på plass. Målet er å bake litt mer enn i fjor ( da var jeg gravid og veldig kvalm).Julekortene best jeg på fotoknudsen. Kalendergaver må jeg bare begynne på snart puh!!!! Blir helt svett jeg...
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Heia! Var veldig koselig å endelig kunne hilse på deg på Living! Håper også vi ses igjen, hadde vært gøy med et treff til, hvor det hadde blitt litt mer prat:)
    Så du har også de oppgavene til jul ;) Det er jo gøy så lenge man finner det man har tenkt, og får gjort unna litt i god tid, men ikke gøy når alt blir stress og mas. I fjor var første året jeg takket ja til butikkinnpakkede gaver, og det var litt greit at alt var klart når det havnet i posen, men jeg tror nok vi er tilbake på hjemmeinnpakket igjen i år. Nå har jeg begynt litt tidligere med handlingen også, så da blir det ikke så hektisk:)
    Du minner meg forresten på at det er altfor lenge siden jeg var hos Annas. Finfin pynt du hadde kjøpt der, de har jo nok av fristelser;) Klem!

    SvarSlett
  5. Ja ja, det er nå heldigvis ikke de verste oppgavene man har som mor, da ;)

    Vakker pynt du hadde kjøpt! Koselig å kunne pynte litt før advent også.

    Ha en fin onsdagskveld!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!