onsdag 14. november 2012

Et lite juleprosjekt



Jeg sliter med fotograferingen for tiden. Bildene blir gule og kornete. Det er ikke lett å få til å være hjemme på dagtid når det er lyst. Morgen og ettermiddag er dunkle og snart helt mørke. I fjor lot jeg meg knekke av det, men i år derimot skal jeg tilby bilder på tross av laber kvalitet. 

Så, tilbake til mitt lille DIY juleprosjekt. Jeg skal lage egenproduserte julekuler i år og vil gi en liten sneakpeak før de er ferdig. 

Jeg var innom hobbybutikken i går kveld og kjøpte meg litt maling og pappkuler. Jeg skal vise dere mer etterhvert. Måtte bare lage et lite innlegg underveis. 

4 kommentarer:

  1. Oi , så spennende, gleder meg til å se:-)

    Klem fra Ine

    SvarSlett
  2. Å ja det er så kjedelig med dette mørke nå! Mine bilder blir fryktelige, så man mister litt bloggelyst. Så kreativ du er. Gleder meg til å se ferdig resultat! Klem:)

    SvarSlett
  3. Ja, dette høstlyset/vinterlyset er ingen fotoelskeres venn:( Klart du kan låne bildet på bloggen! Kjekt du trives hos meg, ganske fint hos deg også*blunke*.

    SvarSlett
  4. Spennende. jeg gleder meg til å se resultatet. Her er jeg ikke igang med noen juleting enda, selv om jeg har noen planer...

    og jeg er helt enig med deg, det er vaaanskelig å ta bilder om dagen, men kvaliteten på bildene får vente til våren. Innlegg blir det likevell! *smil*

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!