fredag 9. november 2012

Adventslys

Skal si jeg fikk ånden over meg nå til å fikse og styre mot jul. Jeg var innom en skjønn butikk i byen som heter Olivia hus her om dagen. Der fant jeg noen lekre saker med et hint av neonpink. Og ja, jeg får faktisk fremdeles hjertebank av neonpinke innslag. Derfor måtte jeg bare ha disse godsakene. Stjernene er av gammelt og slitt treverk med en lærreim i neonpink.
Årets adventlys står der så vakre og fine med sine neonpink tall. Tallene er klistermerker så de var lett å sette på plass. Mulig kubbelysene må en tur ned i skuffen, så kan jeg heller ta dem fram igjen når vi nærmer oss desember.
Juletreet i potte er fra i fjor og jeg synes det er et under at det lever enda. :-)

6 kommentarer:

  1. Vi har jammen lik smak!
    Mye likt til innpakkingen og har noe neonrosa på lur til advent jeg også ;)
    Nå klarer jeg ikke å vente lengre med juleforberedelsene jeg heller hi, hi.
    det er jo så kjekt!
    God helg til deg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Vittig! En sånn stjerne ligger nå klar i en pakke til å være med på pakkeleken på julebordet til jobben i morgen, og jeg har nå angret i flere timer på at jeg ikke kjøpte en til meg selv. Tror nok jeg må tilbake, ja:)
    (I tillegg skal jeg selvfølgelig prøve å sikre meg den pakken selv;)
    Klem B:)

    SvarSlett
  3. Åååå det fine juletreet - det vil jeg også ha :-)
    Mye fin jule pynt her - gøy med litt fin innpakning !
    God helg :-)

    SvarSlett
  4. Så fine stjerner! Jeg har ikke besøkt Olivias Hus enda, stemmer det at de er på Slottet? Vi stopper som regel når vi kommer til Sørlandsparken, og da flyr tida så fort at vi ikke rekker inn til sentrum ;)

    Saksen fra Hay, har de den hos Olivia? Den er så fin, men jeg finner den ikke i noen butikker her borte...

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Lekkert, digget advendtslysene med de rosa tallene!
    Stilig gavepapir under her også:-)

    God lørdagskveld!

    SvarSlett
  6. Hei Astrid :)
    Så mange fine innlegg det var
    her siden jeg tittet innom deg
    sist... Skjønt hjerte du har
    fått tak i og så likte jeg så
    godt den fine klokken og hjertet
    litt lengre nede her :) Koselig
    tid dette med juleforbedredelser
    Her har jeg ikke kommet så langt
    ennå, men ser jeg må henge litt
    i hvis jeg ikke skal stresse før
    jul :) Ønsker deg en fin ny uke
    som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!