mandag 26. november 2012

Soverommet vårt

  
Jeg ble veldig inspirert av det fine soverommet for et par innlegg siden og fikk sponant lyst til å endre litt på vårt soverom. Dette rommet er jeg snaut innom i løpet av dagen, så det blir litt neglisjert.

Det aller første jeg hadde lyst til var og henge et magasin på en kleshenger. Jeg synes det er så enkel og dekorativ måte og oppbevare magasiner på.

Innholdet på hylla over sengen måtte også byttes ut litt. En sort adventsstjerne må vi jo ha her også siden det nærmer seg jul.

2 kommentarer:

  1. Knallstilig , Astrid!!
    Du er flink. Kul idé m kleshengeren.
    Snart blir d julegavedryss på bloggen min....blir knall!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Heisan Minmill
    Så lekkert det ble! Likte VELDIG godt magasin på kleshenger, den var ny.
    Herlig med bokstavene som utgjør ordet "sov" også. Kanskje det hypnotiserer dere i søvn, hi,hi.
    Det snør i Sandefjord i dag og ungene jublet. Fin dag til deg, gamle bloggvenninne!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!