onsdag 21. november 2012

Fint soverom

Bildene fra dette soverommet får jeg ikke ut av hodet. Det er vel en drøy uke siden disse bildene ble vist på en del blogger rundt forbi. Jeg så dem første gang hos Emmas Designblogg.
Øynene mine falt først og fremst på House Doctor Pipeline vegg lampene over sengen. Jeg har ikke sett dem i hvitt før og synes måten å bruke dem som her var kjempestilig. Gøy med kleshenger med magasin på også.

Dernest likte jeg lampen på veggen. Lurer på hva slags lampe det er. Er det noen av dere som vet det? Den gir vanvittig fint lysspill på veggen. Den ville jo vært kul og bruke i tak også. Jeg ville satt veldig pris på tips.

Flere bilder fra denne leiligheten finner dere her hos Lovely Life. Enjoy!!!!

2 kommentarer:

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!