tirsdag 13. november 2012

Bloppis sofasalg - oppdatert



To stk av denne sofaen fra Bolia skal selges. Det er tre seter i stoff Nantes Multi Grey, et svært slitestekt stoff i nydelig gråfarge. Ny pris hos Bolia er kr. 10.990,-. Link til Bolia sin informasjon HER.

PS. KAN SELGES SEPARAT, DU TRENGER IKKE KJØPE BEGGE.

1 stk. innpakket og aldri brukt kr. 7000,-

1 stk. veldig lite brukt, som ny kr. 2500,-

Sofaene står i Kristiansand og må hentes her. Eventuelt må du betale fraktkostnad dersom de skal sendes.

Kontakt meg på mail minmill (alfakrøll) live.no

2 kommentarer:

  1. Hei og god formiddag, Minmill!
    Tusen takk for de søte ord på morgenkvisten (vel, hm.. klokken er rundet halv ti)
    Håper folk kommer løpende og handler sofaene dine, synes jeg husker du handlet dem jeg. Bloggen kan være kjekk til å legge ut ting for salg i blant. Jeg velger ofte det framfor godeste Finn jeg.
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Sofaen er flott! Synes det er flere og flere som lager "bloppis" og det er gøy =)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!