torsdag 8. november 2012

Klar for innpakking

 
Nå er jeg i gang med juleforberedelser. Kan iallefall konstatere at alt av juleinpakkingsting er på plass, og jeg har ala andre bloggere laget meg en liten julepakkemoodboard på stuebordet.



Gavepapir, snorer og taper er noe jeg handler når jeg ser det. Mange av disse tingene er kjøpt inn for lenge siden. Det er jo fullstendig gratis å få pakket inn gaver i butikken, men jeg liker å sette mitt eget preg på pakkene jeg. Jeg synes det gjør det litt mer personlig.

Det går mye i sort og hvitt for tiden og jeg kjenner jeg får hjertebank når jeg ser et lite hint av neonpink.

Så mye gøyere pakking er blitt med dekorative tape......

.....og en kul saks.


Da må jeg vel ut å finne noe å pakke inn.

6 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Heisan kjære Minmill
    Såååå koselig det var med hilsen fra deg på bloggen!!! Jeg har jo ikke glemt deg, vi er jo noen durkdrevne ringrever vi i bloggland.
    Så flink jule-planlegger du er!Herlig papir og stæsj og saksa fra Hay er bare så fin. Neonpink er ikke jeg ferdig med enda heller, selv om jeg kanskje har konvertert en smule til nude.
    Her er vi mest opptatt av farsdagen søndag i skrivende stund. Gutta og jeg har vært i byen i dag og handlet pakker til far i huset.
    Nå må jeg hive meg rundt og kjøre eldstemann til trening, men vi blogges!
    Koselig kveld til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  3. God kveld.
    Oi se her har du alt du trenger for de peneste pakkene.
    Mange flotte innlegg du har på bloggen din, liker alt jeg ser.
    delta gjerne på mine giveaways om du vil.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  4. Deilige, deilige bilder med vakker papirstæsj -
    nydelige farger! Så morsomt at du er klar med papir og pynt før gaver! ;o) jeg er litt sånn jeg også.... Glad i papir og tape og diverse stæsj!
    Kos deg masse med innpakkinga!
    Nina

    SvarSlett
  5. Så masse flott papir! Og fineste rosafargen til, de pakkene kan godt ligge under mitt juletre, altså! ;) Klem B:)

    SvarSlett
  6. Heisan:)
    Så flink du er! Inspirerende å ta en titt innom deg. Ja, tenkte det samme her for noen dager siden, nå er det snart jul og tid for pynt og gaver.

    klem fra May Eli

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!