mandag 5. november 2012

Hvilken vegglampe skal jeg velge

Når man pusser opp, er det mange valg som må tas. Jeg har for tiden hengt meg opp i vegglamper som skal brukes på den snart ferdig oppussede loftsstuen vår. Jeg har vært på nett og blinket meg ut noen favoritter.
Denne lampen fra House Doctor en en av favorittene. Den koster ca. 1300 kroner, en pris som ikke er helt avskrekkende. Jeg liker den kobberfargede reflektoren og fasongen på lampearmen.
En litt enklere lampe er denne som også er fra House Doctor og heter Factory Swing. Pris ca. 650 kroner.

En litt mer langarmet variant enn den over, også fra House Doctor. Pris. ca. 1950,- kroner.
Så til slutt en lekkerbisken fra Serge Mouille som er til å dø for, men aaaaltfor dyyyyr. Pris husker jeg ikke, men lurer på om det var 4-5.000,- kroner.

Hvilken av disse lampene liker du?

(En annen liten ting. Jeg har skrudd av bekreftelsen for å legge inn kommentarer. Noen opplever det som et hinder å komme gjennom med kommentarer da man må skrive inn kryptiske ord og tall. Jeg synes selv det er noe herk når jeg kommer til slike. Jeg får heller leve med litt søppelpost innimellom. Det viktigste er at dere får sagt det dere skal si, og jeg er blir jo superduper glad for kommentarer)

4 kommentarer:

  1. Likte godt den "factory swing" fra House Doctor. Tror jammen jeg har blinket meg ut den selv jeg...takk for tipset!

    SvarSlett
  2. Ingen tvil: selvfølgelig den første lampa fra House Dr. Utrolig kul! og så den prisen! Veldig nytt og up to date med den kobber/ gullfargen inni. Litt "Tom Dixon" aktig..se Hviit-bloggen for noen dager siden. Den andre er jeg litt lei av nå. Helt ærlig så synes jeg ikke den er så fin heller...

    Lykke til med valget.


    Anna

    SvarSlett
  3. Likte godt den øverste lampa! Kjempestilig :)
    Så glad jeg fant den fine bloggen din, legger meg til som følger og gleder meg til å se mer til deg!
    Ta gjerne turen innom meg :)
    God mandagskveld til deg.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Serge mouille lamper - oppdaget disse for en tid tilbake og ser at prisen på drømmelampen er nær 30 000,-!!
    Må definitivt ses live. Vet noen hvem som selger disse i Norge? Forhandler i Oslo området?
    didi

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!