tirsdag 20. november 2012

Juleantrekk og et par DIY

Det er mye vi bloggere viser fram. Det føles av og til litt rart å legge ut bilder fra hus og heim og ting og tang. Men det er jo i håp om å inspirere andre at jeg gjør det. Denne gangen er skal det blant annet blogges om årets om juleantrekk. Blusen og vesken hadde jeg fra før. Skjørtet er et paljettskjørt fra Vero Moda og var riktig så rimelig i innkjøp.
Skoene er også nye. Jeg har gått med dem en gang og jeg må si jeg gruer meg ikke til å gå på disse en hel kveld. De er knallgode og gå med. Siden jeg ikke liker veldig "damete" sko synes jeg disse var passelig pyntete. Disse er kjøpt hos Vibeke som driver nettbutikken Funky Ballerina. Ta en titt innom henne neste gang du er på jakt etter sko.

Det går mye i sort og gull nå for tiden. Gullputa fikk jeg tips om via en instagram dame. Den har jeg virkelig letet lenge etter, men de som hadde den i Kristiansand var gått tom.

Så et par DIY ting jeg har gjort. Jeg har laget meg en lykt inspirert av duftlysene til Tine K. Jeg har laget printet i Excel og limt det med limstift på et glass. Når vi begynner nedtellingen mot jul i desember krysser vi av på tallene. Jeg gleder meg til å sette det første krysset når vi begynner nedtellingen i desember. Etter jul kan limet vaskes vekk med vann eller event. neglelakkfjerner. Dersom du vil ha Excel filen av printet, så gi meg et hint. Jeg sender gjerne på mail.


Stjernen er et annet lite DIY prosjekt jeg nettopp har gjort. En hvit papirstjerne fra en av kassene på loftet har fått seg et strøk med sort maling. Jeg skulle gjerne brukt litt mattere maling, da jeg synes denne ble litt for blank. Men pytt, det duger. Champagneflasken er tom som dere ser, men dekorativ. Champagnen smakte godt.

3 kommentarer:

  1. Flott antrekk :)). Jeg vil gjerne ha filen på kalenderen til å lime på glass tilsendt. Tusen takk på forhånd.
    Kerstinrosmer@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Hei du :-)
    Så koselig med hilsen fra deg inne hos meg igjen, det var lenge siden vi hadde utvekslet ord!
    Har vært så dårlig på å legge igjen hilsner til kjente og kjære siste årene, småbarns-klemma har tatt meg, hehe! Jeg må bare prøve å trå til når anledningen byr seg, som i dag, hvor jeg har fri, men likevel har sendt junior i barnehagen ;-)
    klem til deg

    SvarSlett
  3. Hei, det hadde vært supert om du kunne sende meg filen med nedtellingen til julaften. Ønsker deg en fin adventstid!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!