mandag 5. november 2012

Følg meg her og følg meg der


Jeg er senere enn de fleste når det kommer til følging både på facebook og instagram. Jeg har lenge ment at blogg holder i massevis og gir nok informasjon om det jeg driver med. Men jeg innser nå at vi har våre favorittsteder på sosiale medier og jeg hiver meg med i full offentlighet på både instagram og facebook.



I dag har jeg oppdatert min instagrambruker hvor det pr. i dag ligger HELE 7 bilder, hvor noen av dem er helt tullete. Hvis du har lyst til å se gå inn på http://followgram.me/minmillstyle. Følg meg gjerne der framover da jeg kommer til å legge inn flere enn disse bildene der.



Dersom du vil følge meg på facebook, så har jeg hatt en side der en stund, men ikke reklamert så mye for den. Du finner den her https://www.facebook.com/Minmillstyle

Det ligger i tillegg snarveisikoner på sidefeltet i bloggen, så hvis du vil finne meg så er du ikke i tvil om hvor du skal trykke.

See u on face og insta....

2 kommentarer:

  1. Blogger: Minmill - Legg inn en kommentar
    longchamp

    SvarSlett
  2. Hei
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Så flott blogg du har. Denne vil jeg følge og har lagt meg til i google kontaktnettverk. Følg gjerne meg også:))

    Nå skal jeg kose meg litt med fine innlegg nedover
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!