tirsdag 27. november 2012

Lysglass DIY - reprise og en liten teaser.

Minmill bloggen og lyslykten min er representert i lokalavisa Fædrelandsvennens Boligmagasin i dag, og det er jo stor stas. Tenkte derfor at jeg ville legge ut litt flere bilder av lyslykta og samtidig legge ut link til hvor du kan finne printet på nett.

Jeg har laget en link til printet HER. Finn fram en glasskrukke ol. og bruk vanlig limstift til å klistre det på. Limstift er takknemlig å fjerne når jula er over. Jeg gleder meg til å sette det første krysset, som allerede er til lørdag.


Bildet over er av neste prosjekt på "gjør det selv" listen min. Men det skal jeg vise mer av i morgen.

6 kommentarer:

  1. Så flott lykten ble!
    Og spennende å se hva ditt neste prosjekt blir:)
    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei Janne og takk for det. :-) Det er mange prosjekter for tiden. Elsker å dille i førjulstiden jeg. :-)

    SvarSlett
  3. Så kul lykt Astrid. Du er så kreativ!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. For en god ide!

    Bloggtreffet i går var veldig hyggelig. Og den prikkete skjermen er supersøt. Du får den i nettbutikken til Hviit :)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  5. Tak for tipset :) Har allerede printet tal ud, så nu skal der findes egnet glas ;)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!