onsdag 5. desember 2012

Stendig Calender 2013

Denne stoooore kalenderen har jeg ønsket meg lenge, og snart kan den bli min. *Smil*
Nærmeste forhandler er i Danmark og det vil doble prisen på kalenderen dersom jeg bestiller den derfra, men i slutten av uken er jeg på vei til London og det er der jeg har funnet en butikk som forhandler disse kalenderne. Kalenderen er ikke grunnen til at jeg reiser til London, bare for å få sagt det. Det kan jo høres slik ut. Noe av utfordringen for meg er hvordan jeg skal få den med meg hjem. Håper den er rullet sammen på et vis. Den er jo svær, men jeg skal uten tvil finne et sted i vårt hus hvor den kan plasseres.







Bildekilder: Apieceofcake og Mooor blog og Politiken.

Jeg liker ideen om gjenbruk av kalenderen. Det er mulig at neste års julegaver er pakket inn med kalenderark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!