tirsdag 25. desember 2012

Julehilsen og DIY puter/sokker




En riktig   G O D   J U L    ønskes alle som er innom på bloggen og titter. En forsinket julehilsen fra meg. Dagene før jul og frem til nå har vært hektiske og jeg har vært veldig offline fra blogg og det meste som har med data å gjøre. Men i dag er det på tide med en liten oppdatering.


Lille julaften satte jeg meg ned foran symaskinen for å lage ferdig de tre putene jeg begynte på i fjor. Jeg tenkte at de må bli ferdige i år. De kunne jo ikke ligge et helt år til i syskuffen. Det jeg grudde meg mest til var å sy i glidelåsen fordi det var så lenge siden sist jeg gjorde det. Heldigvis fant jeg en lur oppskrift på skjult glidelås her hos Supersnella.


Jeg hadde også bestemt meg for å sy nye julestrømper til ungene i harlekin mønstet stoff. Jeg synes de ble så fine, og siden sort/hvit julepynt har blitt litt mer vanlig her i huset var det innlysende at julestrømpene også måtte bli sorte og  hvite.


















Håper dere alle hadde en fin julefeiring i går og jeg ønsker dere en herlig romjul.

Nå skal vi ta på oss tøy og ut i akebakken. Det er kommet et hav av snø og det må nytes.

4 kommentarer:

  1. Vakre bilder!

    Ha en fortsatt flott romjul:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Fiiiine! God jul til deg:) og velkommen tilbake in action;)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Sekken ved bordet. Er den til retur papir? Hvor får man tak i en slik en?

    SvarSlett
  4. Hei Anonym! Papirsekken er bestilt fra en nettbutikk som heter be-poles.com. Da jeg kjøpte dem fant jeg ikke noe norsk nettbutikk, men det kan jo være noen har begynt å selge dem i Norge. Mvh. Astrid

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!