torsdag 29. oktober 2009

Long time, no see

Vil gi et lite livstegn fra meg. Jeg er litt i blogg-dvale for tiden. Det skjer og har skjedd så mye den siste tiden, at bloggen er blitt helt satt til side. To flotte mennesker har sagt farvel til livet på jorden, og det gjør jo sterkt inntrykk. De nære ting betyr så uendelig mye når livet blir satt i slikt pespektiv.

Men jeg er stadig og småtitter på mine favorittblogger, uten å legge igjen spor etter meg. Bare se på meg som en liten flyvende fe som lusker omkring i blogglandia. Ønsker alle dere superkreative bloggdamer der ute en alle tiders torsdag! ....så dukker jeg plutselig opp igjen.

12 kommentarer:

  1. Hei Minmill! Jeg har gått og tenkt på deg! Hadde tenkt å sende deg en mail etterhvert hvis det ikke skjedde noe her på bloggen snart..Huff! Skjønner at dere har mye å tenke på når det skjer slike ting rundt en..Som du sier så blir ting i livet satt i et nytt perspektiv ved slike triste hendelser. Ta den tiden du trenger og kos deg med de nære ting og så venter vi på deg her ute når du er klar til å møte oss igjen! Stor klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Hei :-)
    Godt å høre fra deg igjen..men så leit å høre at noen du er glad i ikke er her lengre..Skjønner at det sette preg på hele tilværelsen. Av og til må blogg bare få være blogg..og det er helt i orden ;-) heldigvis..hehe. Sender deg gode tanker og håper at noen runder i blogglandia lyser opp litt..! klemmer

    SvarSlett
  3. Kjære søte Minmill! Det er så utrolig trist å miste de vi er glad i. Føler med deg! Varmer klemmer fra Pillepalle

    SvarSlett
  4. ..det var trist - ønsker deg en fin torsdagskveld!

    KlemKKann

    SvarSlett
  5. Det var leit å høre. Skjønner at du lar blogg være blogg, og konsentrerer deg om de nære ting. Blogglandia er her når du er klar for å komme tilbake. Sender varme tanker og ønsker deg alt godt.

    SvarSlett
  6. Hei Minmill!

    Trist å høyra at du har mista to som står deg nær.
    Forstår godt at du legg bloggen til sides.
    Sender varme og gode tanker over!
    Du er velkommen tilbake når du føler for det.
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Hei Minmill! Godt å høre fra deg! Livet settes virkelig i perspektiv når slike ting skjer, ja... Trist!
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  8. stor klem til deg! er aldri kjekt å miste noen som man er så uendelig glad i. ta den tiden du trenger du, vi i blogglandia er selvfølgelig her når du kommer tilbake også :) ta vare på deg selv!

    SvarSlett
  9. Kjære Minmill!
    Ja, nå undret jeg på om det var galt eller skjedd noe, og får si som Kardemomme; hadde tenkt å sende deg en mail....og så flyr dagene..
    Så leit å høre at du har mistet to nære personer!!! Føler med deg.
    Klart at blogg og døde ting som interiør kommer i bakgrunn da!
    Noen små gullkorn;
    "Ingen som er blitt elsket, forsvinner"
    "Først når havet er opprørt, kaster det opp en musling med perler på stranden".
    Håper dagene blir bedre etterhvert og når du er klar dukker du opp igjen her. Mange klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  10. Kjære Minmill!
    Ja, nå undret jeg på om det var galt eller skjedd noe, og får si som Kardemomme; hadde tenkt å sende deg en mail....og så flyr dagene..
    Så leit å høre at du har mistet to nære personer!!! Føler med deg.
    Klart at blogg og døde ting som interiør kommer i bakgrunn da!
    Noen små gullkorn;
    "Ingen som er blitt elsket, forsvinner"
    "Først når havet er opprørt, kaster det opp en musling med perler på stranden".
    Håper dagene blir bedre etterhvert og når du er klar dukker du opp igjen her. Mange klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Så leit å høre. bare ta den tiden som trengs. Du ser vi er innom for å se etter deg.
    Varme klemmer fra Sylvia

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!