onsdag 7. oktober 2009

Til Hippie Chic - Camilla

Dette er en kommentar til Camilla hos Hippie Chic.

Hun har hatt et juleinnlegg, og jeg sier til henne: Takk for flott inspirasjon til jul. Litt tidlig spør du meg, men jeg kjente at du rørte med en liten julenerve inni meg. Det er så herlig med jul, og kanskje du har rett. Mulig vi må begynne å tenke på den julen nå....

Jeg er litt sånn trassig med å kjøpe juleprodukter litt for tidlig. Jeg nekter å kjøpe julebrus, kakemenn og julemarsipan før i desember. Men å lage juleting ala Rie Elise Larsen er jeg gjerne med på. Jeg er jo innehaver av boken Julefryd selv, og jeg elsker alt det flotte i denne boken.

Takk for insprasjon, kjære bloggvenn. Klem fra Minmill
Jeg er så sinna på blogspot for tiden. Nettsiden har laget så mye hodebry for meg. Tilgangen og kommenteringen går så vanvittig sent. Jeg må spørre dere som er innom: Er det bare meg det skjer med??? Når jeg skal legge inn kommentar hos andre bloggere, kommer ikke kommentarvinduet opp i det hele tatt. Og hvis jeg først får skrevet en lang og god kommentar, forsvinner den uti blogg intet. PC’en min jobber treigt og seigt når jeg er inne hos blogspot for tiden. Jeg blir så skeptisk, og jeg vet ikke om jeg vil hive bort min tid på å dille med dette. Derfor håper jeg at det ikke bare er meg som sliter med dette. Hadde vært veldig hyggelig om noen gav meg tilbakemeldinger…… Hvis du ikke kommer fra i kommentarfelt hos meg, så send mail til meg på ab@glamox.com. Jeg gir bort min jobbmail adresse fordi LIVE mail kontoen min er like treg.

14 kommentarer:

  1. Hei hei - vil først få si: jeg har ikke glemt deg - men sliter litt med koblinger i denne fantastiske nettverden selv om dagen! ..smil likevel..hihi!

    Og takk for påminnelse om at det snart(?)..er jul - jeg er så glad så glad..hihi..jeg har nemlig alle julegavene i boks - slå den!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  2. ..hmm..joda..ser ut som kommentar og hastighet og alt fungere som det skal herfra i alle fall..

    SmilKKann

    SvarSlett
  3. sånt er rett og slett skitirriterende, vet ikke hva det kommer av men det skjer meg også innimellom....gruff!!

    var ikke ment som mas ang. den mailen, ville bare sjekke om du hadde fått den for jeg har litt problemer med mailen min når jeg sender ut innimellom.

    gøy at du likte bakgrunnen min! måtte ha hjelp for å få det til, det er ikke noe for meg å rote i html-koden til bloggen....skal lære meg hvordan jeg gjør det en gang så kan jeg lære deg vet du :)

    jeg er av typen som IKKE spiser julemarsipan, drikker julebrus, spiser juleribbe eller mandariner før det har blitt desember..fnis...men jeg kunne mer enn gjerne tenkt meg flere tonn av julepapir a la rie NÅ i oktober :)
    hvor finner du slikt papir minmill, jeg synes det er så dårlig utvalg av papir her i norge, alt har scrapbooking utseende og det er ikke det jeg vil ha!?

    nattaklemmer,
    vibeke

    SvarSlett
  4. Hej vännen!
    Jag kunde inte heller hålla mig, julen finns hos mig också i dag :-)
    kram Malin

    SvarSlett
  5. Eg er ikkje heilt klar for jula enno, men det var fin julegrein!! :) Skal bruke hausten til å kose meg med gåveplanlegging, sying, strikking og andre langtidsprosjekt.. ;)

    SvarSlett
  6. har ikke merket noe krøll i det siste.

    SvarSlett
  7. Jepp, been there! Det samme har skjedd ofte hos meg i det siste, men det har vært bedre de par siste dagene. Men utrooolig irriterende, og man gidder jo bare ikke prøve å kommentere til slutt.

    Synes det er litt tidlig med julemarsipan og pepperkaker jeg også (selv om ungene har fått hver sin kakemann da - fra Lieberman selvfølgelig, de har jo så fristende rosa luer;) Og så var det litt vittig, for i butikken så så storebror at de hadde fått inn pepperkaker, og han spurte om vi kunne kjøpe, men ombestemte seg i samme øyeblikk og sa at: -Neeei, det er jo sånn vi kjøper til jul. Minstemor misforsto litt, og trodde pepperkakene het 'jul' og spurte opptil flere ganger om vi kunne kjøpe jul, hun var jo bare 1 1/2 i jula i fjor, og husker ikke hva vi spiste eller hva maten het;)
    Klem B:)

    SvarSlett
  8. Heisann!

    Eg har ikkje hatt problemer med blogspot sjå meg.

    Litt tidlig med julepynt og julesnop her men eg har begynt for fuldt med julegåvene.

    Klemmer frå Kamille

    SvarSlett
  9. Åhhhh. Julebilder ;) Jeg er av de som heller begynner litt "for tidlig". Ikke med innkjøp av maten , men vimpler, innpakning, blomster etc. I år blir det nok ingen kalender da tulla ikke skjønner så mye av det- men den var bare kjempe lekker. Nydelige farger ;)

    Blogspot kan være en skikkelig pine innimellom. Jeg har begynt å alltid kopiere teksten jeg har skrevet før jeg legger inn kommentar. Blir det borte så har jeg det lagret ;)

    Klem IfraLahell

    SvarSlett
  10. hihi takk for koslig innlegg :-)

    SvarSlett
  11. Vilken underbar bild med paketen på grenen!! Hälsningar en Jul-junkie...

    SvarSlett
  12. I want not agree on it. I assume nice post. Expressly the title-deed attracted me to study the intact story.

    SvarSlett
  13. Nice brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

    SvarSlett
  14. http://markonzo.edu Gloomy tales ashley furniture [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536072]ashley furniture[/url], cpaqlt, allegiant air [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536075]allegiant air[/url], lpwsak, pressure washers [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536078]pressure washers[/url], pihhmw, dishnetwork [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536080]dishnetwork[/url], qyqepgk, adt security [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536076]adt security[/url], soyvtab,

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!