søndag 4. oktober 2009

Debi bilder

På en herlig søndag som dette med sol som skinner over Sørlandets hovedstad, og jeg sitter ved stuevinduene i godstolen og hører på klassisk musikk, samtidig som jeg blogger. Fikk så lyst til å vise dere disse flotte bildene av fotografen Debi Treloar. Hun har laget bilder til blant annet bøker som vi kjenner til: Flea Market Style, Recycled Style, Bazaar Style for å nevne noen.
Med disse flotte bildene ønsker jeg alle en fantastisk søndag. Jeg må nå hive fra meg PC'en og pakke oss sammen slik at vi kan kjøre avgårde til dyreparken.

12 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! Takk for titten og ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Så mykje fint. Eg likte spesielt det biletet med dei gule detaljane. Eg trur eg skal ha nokre slike i hyttehuset vårt når me kjem til pyntefasen. Eg lagrar inspirerande bilete på pc-en min slik at eg ikkje skal gløyme ideane. Dette biletet blei lagra. Takk takk!

    SvarSlett
  3. Vakre og inspirerende bilder! Likte så godt de blomstervasene i den hvite trappen!!

    SvarSlett
  4. Det var härliga bilder kära du!!! skönt med lite vitare vyer också känner jag! hoppas ni får en underbar söndagsutflykt!!!

    Kramhögar Lycke

    SvarSlett
  5. Super nydelige bilder .. ikke rart en drømmer seg bort.

    Her hjemme sliter vi ennå med å få fyldt veggene med bilder.. men fikk noen ideer nå.

    Ha en superduper unik søndag:)

    SvarSlett
  6. Så mykje fint!!
    Ingenting er så deilig som å drøyma seg vekk... :)

    Dyreparken hørtes kjempe kjekt ut :)

    Klemmer fra Kamille

    SvarSlett
  7. Läckert med dessa bilder! Gillar den med en massa olika mattor på golvet.

    Tack för kommentar hos mig idag. Den värmer!

    SvarSlett
  8. Hei og god senkveld, Minmill!
    Tusen takk for hele to kommentarer på en dag, kjære Minmill!
    Så godt du unnslapp tømmer-renna! Den er ikke noe for meg heller. Tror balansenervene mine ikke er skapt for den slags.
    Ja, jeg vet jo at du er en ihuga Flowerpot-entusiast! Tipper du hadde tatt en gul eller lilla...
    Fine bilder du vier, og jeg ser hvite gulv også....sukk!
    I dag begynte vi med et ørlite oppussings-prosjekt etter ide fra Kardemomme. Vi maler nemlig ventilatorhetta over stekeoven. Den er fin og stor, men har vært i kobber. Lenge siden jeg har vært fan av kobber, kan di si.Har jo hatt kobber som veggpynt i sin tid, men det er lenge siden nå det.
    Nå skal vi først prøve å male hetta sort, og blir det for hardt får den bli grå. Trodde nesten ikke mine egne ører, da mannen min hoppet på ideen umiddelbart.
    I kveld har vi vært i hummerlag hos svigerfar. Det er egentlig svigerfars bror som holder gildet som er blitt fast tradisjon.
    Det smakte himmelsk, elsker sjømat!
    Til og med smågutta spiste hummer med stor appetitt. Herlig!
    Nå er det skoleuke igjen for både mor og sønner her i heimen. I morgen har jeg imidlertidig fri, og skal klargjøre noen ting til salgsbloggen. Har fått sydd opp nye skjerf osv.
    Ha en god natt og en fin ny uke, Minmill! Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Herlige bilder. Falt for det gule rommet...og det rosa, hihi
    Håper dagen i dyreparken var fin. Ha en god uke
    Hilsen meg og kosene

    SvarSlett
  10. Herlige bilder! Likte godt blomstervasene i trappa jeg...morsomt ;-) håper du har hatt en flott helg!

    SvarSlett
  11. Hei og hå!!! Så herlige bilder, da! men vet du...jeg synes mange bloggere tar like fine bilder av sine egne ting og hjem. Nå er jo et kamera bloitt allemannseie, og godt er det!! (sønnen ønsker seg et eget til bursdagen denne mnd. Og selvfølgelig skal ha få det!!)

    Yes, fridag i dag, men ikke hele uka, da. Men, sukk, fridagene går til husarbeid, alltid. Hadde jeg vært på jobb, hadde jeg jo sluppet det. Mulig jeg går meg en tur i finværet senere i dag.
    Ha en superduper uke! klem

    SvarSlett
  12. RÅHERLIG!

    Håper du har fått mail av meg, jeg har sendt deg men jeg får den ikke opp på sendte elementer...gi meg et pip hvis du ikke har fått den :)

    Håper formen er bedre!
    STOR klem,
    Vibeke

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!