torsdag 1. oktober 2009

Green Gate Service til salgs!!!

Hei! Jeg vet at det er mange Green Gate fans ute i blogglandia, og jeg vet at det er mange som liker det beige servicet med prikker. Jeg kjøpte dette for ca. ett år siden, men har aldri slått meg til ro med det. Det er akkurat som om meg og servicet ikke finner ut av hverandre. Derfor synes jeg servicet fortjener en eier som verdsetter det og bruker det hver dag.
Den som kjøper det, får med seg to kjøkken håndklær fra Bruka Design i grått og hvitt, gratis. Jeg var hos en lokal forhandler i går og sjekket priser, og butikkpris på tallerken er kr. 149,-, og en kopp kr. 89,-. Jeg er mest interessert i å selge dette samlet og legger meg derfor på en pris på kr. 50,- pr. del. Tilsammen er det 10 stk. tallerkener og 8 stk. kopper.

Bare ta kontakt med meg på mail: minmill@live.no dersom du er interessert. Jeg er helt sikker på at denne som liker det og vil kjøpe det, gjør et KUPP.....
*****RESERVERT*****

8 kommentarer:

  1. Hei på deg - se mailen din!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  2. Det er så fint det servise, så det sel du nok fort:) Flott blogg du har!
    Ha ein herleg oktoberettermiddag:D

    SvarSlett
  3. Hello hello! Har vart lite off några dagar - men skrev dig ett mail igårkväll!!! hihi, jasså du slår dig på försäljning du med!?! Ja, det är rätt, när man känner att det inte hör hemma hos en!!! Fin fin servis!!

    Kramhögar Lycke

    SvarSlett
  4. Gillar det där prickiga från greengate. Och speciellt det röda. Så smart att sälja via bloggen.

    SvarSlett
  5. Servisen är jättefin och det är troligtvis många som gillar den.
    Kram

    SvarSlett
  6. Heisann Minmill :)) Så er jeg tilbake i hjemlandet igjen etter noen dager i nabolandet.
    Her har det jo skjedd en masse siden sist! Først må jeg få kommentere støvlene dine som faktisk er helt maken til de jeg har sett på også! Jeg har hatt flere par Dr. Martens opp gjennom årene og har slitt meg ihjel med å tre foten forbi den smale nedgangen til foten og deretter strevd med å tre lissene gjennom mengder med hull og trinser! Derfor er det genialt med glidelåsen! Vi blir nok like på beina i vinter :)
    Klærne fra container var jo også så tøffe og helt i min gate de også!! Så flott at dere fikk medhold i sykkelsaken og at dere har vært så heldig med snekker som ordner opp! Forsikringssaker kan være uendelige og slitsomme og det er godt å høre at det ender bra for noen! Ser at du selger serviset ditt! Det stod nok ikke tilsags særlig lenge før noen la inn et bud tipper jeg! Har sett mange her i bloggbyen som liker Greengate og det skjønner jeg også! Prikkene er koselige og sjarmerende og det finnes jo så mye forskjellig tilbehør!
    Nå får du ha en fortsatt fin torsdagskveld! Klemmer fra Kardemomme :)))

    SvarSlett
  7. Heia Minmill!!

    Nå har jeg prøvd å legge igjen kommentarer flere plasser, men det har bare vært helt umulig, kommentatorboksen har bare ikke villet komme opp!! Men nå gikk det altså endelig:)

    Så bra at det ordnet seg både med gulvet deres og syklistuhellet. Det skulle jo egentlig bare mangle når syklisten selv sier det var hans feil, men man kan vel ikke ta noe for gitt i sånne saker... Men det ordner seg jo som kjent for snille jenter, vet du!;)

    Håper også det går bra med deg, har skjønt at du har hatt litt motbakke i det siste, og det er jo ikke noe gøy:( Men det er vel en del av livet?

    Tipper du får solgt serviset ditt rimelig kjapt, det er jo fint da, og så var det jo ikke akkurat så mye du tok for det! Rart det der, hvordan man aldri blir fortrolig med enkelte ting...

    Ønsker deg iallfall en kjempekoselig helg! Klem fra Borghild:)

    SvarSlett
  8. Hei!
    Har du solgt serviset ditt ennå? Om du mot formodning ikke har solgt det ennå, eller har noe igjen, er jeg veldig interessert i det! :)
    Mari Kjøndal
    (m_kjoendal@yahoo.no)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!