torsdag 8. oktober 2009

Hipp hurra........


Da ser det visst ut som om datatrøbbelet forsvant av seg selv denne gangen. Tusen takk for svar fra dere, og det gjorde at jeg dristet meg ut på Blogspot i dag. Jeg har til og med fått til å legge igjen kommentarer, laget nytt innlegg. Wow. Dette feires med et innlegg med rykende ferske bilder. Min største datter feirer 8 år sammen med sine beste venner i dag.
I dag morges, i skumringen, fikk jeg tatt noen bilder av festbordet. I dag inntar 22 små jenter plassen ved dette bordet. Her skal det spises pølser og kaker og drikkes brus. Jeg tror jeg har vist mange bursdagsbilder fra dette bordet, men hold ut med meg, det blir lenge til neste barnebursdag.
Lotusblomstene fra København får lov å være bordpynt.
Jeg tyr til lettvinte løsninger når vi skal ha så mange små på besøk. Tallerkener og servietter fra Europris er handlet inn. De var jo litt søte da.
Ballong-klaser henger over hele huset. Oppdaget at de små Rie-fuglene ble med på ballongbildet.

8 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker slike søte blomster.. Har selv i hvitt, men nydelige farger du hadde fått tak i!!

    Lykke til med bursdagsfeiring:)

    SvarSlett
  2. Oj, 22 gjester! Du er toeff du! :)
    Saa heldig bursdagsjenta er, hun kommer til aa faa det kjempegoy!

    SvarSlett
  3. Veldig fint festbord. Da ønsker jeg deg masse lykke til i dag! 22 var mange!!! Her har jeg satt grensen på 12, men det kan jo endre seg når vi får litt større plass..

    Har forresten ikke hatt problemer med bloggen jeg. Håper det var forbigående for deg og..;)

    SvarSlett
  4. Så fint du gjort inför kalaset! Hoppas det blir ett lyckat födelsedagskalas!

    SvarSlett
  5. Wow- det var mange jenter ;) Håper dere får en skikkelig fin fest og at 8 åringen får en herlig dag. Morsomt med bilder av fest dekkede bord !

    SvarSlett
  6. Det er så morsomt med barneselskap, og jeg som har bare gutter er helt overbevist om at det er MYE morsommere å lage jentebursdag ;o)))

    Flott bursdagsbord var det i allefall,regner med det le en vellykket fest ;o)

    SvarSlett
  7. Herlig minmill!:)

    Klem og kos
    Vibeke

    SvarSlett
  8. Vad härligt fint det blir till dotras kalas!!! Brukar också köra med papperstallrikar - man brukar ju vara rätt slut på luft efter så många små gäster, hehe - så det är mycket klokt tycker jag!!! Hoppas det blev lika trevligt som det ser ut!

    Har sytt min första kudde - jippey!!! finns på bloggen min, och fler blir det - för det var ju det roligaste jag gjort på läänge!!!

    morgonkramhögar Lycke

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!