mandag 6. juli 2009

Venner

Jeg har glimret med mitt fravær fra bloggen denne helgen. Jeg fant ut av at jeg ville vise dette bildet som ble tatt på Saltholmen fyr av min datter og min venninnes datter. Disse to jentene har kjent hverandre så lenge de kan huske. Lykken må være å sitte å holde hverandre i hendene i solnedgang. :))

Jeg må vel innrømme at det blir fint lite puslerier på interiør og hobbyfronten nå om dagen, så jeg har ikke så mye nytt å vise akkurat nå. Det dårlige været som var spådd nå, kom ikke, så vi må dessverre være mye ute. :)) Men jeg håper på å få laget noen innlegg i løpet av denne uken før jeg tar ferie for fullt.

2 kommentarer:

  1. Så koselig bilde da! Det er så søtt med slike unge vennskap!
    Datteren min sitter på bussen nå med sin venninne som hun har vært hos i Arendal siden torsdag, og nå skal jentene være her fram til helgen. De har kjent hverandre siden de gikk i barnehagen og fortvilelsen var stor da de flyttet så langt unna men vi greier faktisk fint å holde kontakten og nå er de blitt så store at de kan reise med bussen nedover alene. Morsomt :)
    Ser at du fikk med deg bra musikk på festivalen i helgen. Jeg liker faktisk heavy musikk! Elsker Metallica og en mange andre tunge band så jeg hadde sikkert trivdes med det som var på menyen da dere var der.
    Jeg har blitt skikkelig inspirert av boken jeg kjøpte om bønner og linser og har prøvd ut to av rettene som ble kjempegode.
    Tok bilder men det så så uapetittelig ut på bildet at jeg droppet å legge de ut..
    Cluet er vel å røre minst mulig i det før man tar bildene hihi!!!
    I dag har jeg lagt i vann bønner som jeg skal lage Falaffel helt fra bunnen av. Skal også lage Hummus..Tror jeg kommer til å prøve ut alle oppskriftene etterhvert. Nå skal jeg snart hive meg i dusjen. Vi skal handle litt før vi reiser til Oslo for å hente feriejentene :) Store klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Med varmen forsvant jeg litt fra bloggverden. Du og du for noen fantastiske dager. Jeg tåler varme som om jeg skulle vært av afrikans opphav - og takler kuldte like dårlig ;). Har vært på en road trip med en venninne og på Bislett Games i tillegg til å kose meg hjemme og på stranden. Nå er det regn i lufta og jeg henter meg inn litt hos bloggvenninner. Så mange innlegg jeg har gått glipp av hos deg - og så fine de var. Fargerike og koselige!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!