søndag 24. mai 2009

Stjerner

Heisann på dere. Dette har vært en helg som er er helt uforglemmelig. Det har vært fint sommervær. Vi har spist is, ordnet hagen, solt oss og kost oss masse. Her er et aldri så lite innlegg om hva jeg har puslet med nå i kveld. Jeg holder jo på med dette papir bretteriet mitt enda. De stjernene som henger i kvisten har jeg nå laget en haug av. Noen av disse hang jeg opp i en liten kvist, og jeg synes det ble så dekorativt og enkelt at bildene måtte blogges.
Jeg sliter litt med blogge lysten for tiden. Jeg føler meg litt tom, men forhåpentlig vis er det noe som går over. Men jeg er mye rundt og kikker, men har ikke kommentert så mye rundt forbi heller. Uansett, ingen grunn til å tro at jeg er helt bloggtørr. Den dagen det skjer, da sier jeg fra.
En fin kommende uke ønskes alle som er innom på besøk.

14 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint!
    For en nydelig vase også.

    Godt å høre du bare er litt lei, men ikke slutte-med-denne-fantastiske-bloggen-lei.

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!!
    Veldig dekorativt:)

    Helt greit om man ikke er helt blogglysten hele tiden, man må være ærlig på sånt:)kjenner på det i blant jeg og.

    Håper du får en god uke!

    Hilsen frk.B

    SvarSlett
  3. du er bare rå på sånn papirbretting!
    og skikkelig rå på skrive kjekke kommentarer! setter pris på det :)
    her kommer en oppmuntring fra meg til deg:alltid så kjekt å lese nye innlegg fra deg. og så blir jeg alltid så gald av den lilla skriften din! ha en nydelig uke!

    SvarSlett
  4. Hei på deg...en liten nattavisitt til deg før jeg køyer ;O)
    Stjernene dine tok seg veldig godt ut på disse kvistene!
    Herlig ble det!
    Blogg når du har lyst, det skal være en fornøyelse og ingen plikt!
    Det er nok ganske så mulig at det blir litt roligere fra min kant en periode også.
    Det tar jo litt tid,...men jeg blogger når andre kikker på TV.
    Har mange prosjekter nå framover på huset...snekring..min mann snekrer da, jeg er håndsrekker.
    Men jeg har en del maleprosjekter som må prioriteres.

    En fin uke til deg!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Så flink du er! Det ble kjempelekkert :o)
    Vasen var så enkel og flott, passet veldig fint sammen.

    Kjenner meg litt igjen i bloggtørketankene...får liksom ikke gjort alt jeg skal, men henter stadig inspirasjon hos andre da.

    SvarSlett
  6. Hei og god morgen, Minmill!
    Så nydelige stjerner du har laget!
    Er imponert over brette-ferdighetene dine! Her er jeg total utrenet. Likte vasen også.
    Kaspara var farmors navn. Hun elsket å sitte ved symaskinen og gjøre ting med hendene. Hun ble 95 år, og døde da jeg var rundt 25 år.
    Kaspara sto faktisk også på jentenavnelista vår når jeg var gravid, men det dukket jo opp to kjekke karer i stedet som måtte ha andre navn.
    Her stråler solen. Jeg skal pakke en del sendinger av Kaspara-ting som skal skifte eier, samt sy på noen retroskjerf jeg har begynt å lage. Så har jeg tenkt å spise lunsj i solen, kanskje fare for at det blir litt laaaaang lunsj. Jeg elsker å sitte i solen!
    Ha en fortreffelig dag og takk for søt hilsen! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Hei igjen, Minmill!
    Nix, ikke Kasper!
    Nå er jeg ikke så anonym lengre, så Ok; de heter August og Ludvig.
    Det høres deilig ut med hjemmekontor på en solskinnsdag!
    Kos deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Hei og hopp...
    Drops har litt stopp hihi...
    Vet du..de stjernene er så fine...Hm..kanskje jeg skal brette litt en dag..eller kanskje ikke..Er i litt slikt humør i dag jeg visst.
    Håper du har en strålende mandag...Jeg tror jaggu jeg skal smyge på meg bikini et lite kvarter jeg nå...Noen fordeler må man jo ha når man går hjemme..
    Men fysjom så hvit man er da..Tildekket heeele vinteren gjør visst noe med kroppen gitt..
    Ja ja, godt den skal skikkelig stekes til helga..for da flyr vil til Spania...yoho..jeg gleder meg...Blir borte nesten 14 dager...da kommer jeg sikkert til å boble over når jeg kommer hjem vettu..
    Stooor klem fra NINA

    SvarSlett
  9. Veldig fine stjerner du har laget, og tusen takk for den koslige kommentaren hos meg!
    Klem :o)

    SvarSlett
  10. Jeg har sett litt på bloggen din en del ganger, og må si jeg liker den utrolig godt! :)

    Hilsen en ny bloger =)

    SvarSlett
  11. Altså nå minnet du meg på at jeg holdt på å krongle meg i hjel med å lære sånne stjerner før jul. Jeg klarte det ikke jeg. Ga opp. - Og jeg som egentlig bruker å få til sånt. Hm. Litt Grrr også. Synes de er sååå fine. Må vel gjøre et forsøk til en eller annen gang.

    SvarSlett
  12. Haloj!! Visst blir man lite bloggless ibland, och det tar ju en massa tid, brukar gå ifrån ett tag och bara strunta i det, så vips...är bara lusten där igen...
    Det är ju strax sommar och fint uteväder också som man vill vistas i..
    Suuuperfina stjärnor du gjort, måste lära mig detta en dag!!
    Jo, förresten, länkade till dig idag ifråga om det underbara tipset med servetter på ljus...!

    Kram Lycke

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!