mandag 18. mai 2009

Den store dagen

Plutselig har 17. mai vært, og nå er festen over. Jøss for en dag, den gikk jo sååå fort.
Da er det bunadsstas, tog, lykkelige unger, venner og familiesammenkomster. Ungene får lov til nesten alt, får så mye pølser og is som de overhode klarer å putte inn i munnen.
Jentene våre sprudlet som en champagne fra morgen til kveld. De la seg veldig sent, men de sto jammen med opp i dag morges med et stort glis rundt munnen. Praten gikk i ett rundt frokostbord, om hvor gøy de hadde hatt det i går.
Og jeg må jo bare skrive at jeg så på MGP for første gang på mange år, og så gøy det var. Gratulerer Alexander, gullgutten, nå sitter nok Jens Stoltenberg og teller penger.

5 kommentarer:

  1. Finde bilder av flotte jenter;-) Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  2. Koselige bilder av noen skjønne jenter:) Så er atter en 17.mai overstått.. (litt deilig og syns jeg;)..)

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder du viser i dag:-)Ser ut som dere hadde en super dag:-)

    Ha en fin kveld videre!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Hihi....
    Fikk ett bilde av Jens i pengebingen jeg nå...hihi....

    Så søte jenter da....
    Helt herlig..
    Ja, svisj så er dagen over...Neste år har jeg lyst til å planlegge skikkelig 17.mai fest her hjemme...med frokost og det hele...Sååå lenge siden vi har gjort noe slikt vettu...

    Så kult, jeg gleder meg til å se papirklipp jeg...nå fikk jeg lyst til å mekke noen selv og...

    Du å du for en Grand Prix fest...
    Vi løp over til naboen halv elve...skikkelig kuli...

    Ha en fin mandag videre...det er jo fortsatt mye tid igjen av kvelden..eller???

    Kan tenke meg det er litt å organisere med to små girls ja...hihi...

    God klem fra RegnDrops

    SvarSlett
  5. Så fine jenter du har! :) Bunaden til store jenta di var bare nydelig. Hvilken er det, bunad eller drakt?

    Koselige bilder.

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!